Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:48:58 GMT

سخنان امامان جمعه شهرهای استان کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۶۳۸۵

سخنان امامان جمعه شهرهای استان کرمان

جیرفت – ایرنا – دلال ها عامل برهم زدن تعادل بازار ، از جمله محورهای سخنان امامان جمعه برخی شهرهای استان کرمان در این هفته است .

*جیرفت :
امام جمعه جیرفت با اشاره به مشکلات قیمت محصولات کشاورزی گفت: دلال ها عامل برهم زدن تعادل بازار و افت قیمت محصولات کشاورزی جنوب کرمان هستند و انتظار می رود مسئولان در این زمینه برخورد قانونی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نمازجمعه این هفته جیرفت افزود: دلال ها شیره جان کشاورزان را می مکند و این ضعف مدیریت و برنامه ریزی است که در این زمینه باید نظارت ها بیشتر شوند.
وی بیان کرد: نبود برنامه در حوزه کشاورزی، سبب بروز مشکلات این بخش شده است از این رو نشست های متعددی با سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد و در این نشست ها سازمان جهاد کشاورزی از عمل نکردن کشاورزان به توصیه های کشاورزی این سازمان گله مند بودند.
وی تصریح کرد: افزایش قیمت بذر، کود، سم و بخش حمل و نقل از دیگر علت های ضرر کشاورزان منطقه جنوب کرمان است که باید مسئولان این موارد را بررسی و نظارت کنند.
امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: نبود راه آهن، صادرات هوایی و صنایع تبدیلی از دیگر مشکلات سخت افزاری منطقه جنوب کرمان برای بخش کشاورزی است.
7450/
*سیرجان :
امام جمعه سیرجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع)گفت : ائمه ما و پیامبرهم با مسلمانان در برابر کفر استقامت به خرج می دادند و امروز جهان اسلام اقتدار خود را در جبهه مقاومت و ایستادگی به دست آورده و آمریکا و رژیم صهیونیستی از این سلاح برنده مسلمانان وحشت دارند.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود : امروزه دشمنان ملت ایران در هر توطئه ای علیه ما ناکام ماندند و باید این را هم بدانند که هر حرکتی علیه منافع نظام اسلامی انجام شود پاسخ می گیرند و به ضررشان تمام می شود.
وی حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به فرودگاه سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم را محکوم کرد و گفت : سردمداران خودکامه و مستکبر صهیونیست بدانند پاسخ لازم این تاخت و تازهای ظالمانه را دریافت می کنند .
وی حمله آمریکا و فرانسه و انگلیس را به سوریه به خاطر روحیه دادن به تروریست ها و بن سلمان عنوان کرد و گفت : این حمله به ضرر بن سلمان و آمریکا تمام شد و هر حرکت خصمانه امروز علیه دولت و ملت سوریه رژیم صهیونیستی و آل سعود را به پرتگاه سقوط نزدیک تر می کند و آمریکا بداند خواسته مردم است که آینده منطقه را رقم می زند نه ظلم و جنایاتی که شما با سرمایه ملت عربستان داشته و دارید.
7435
ادامه دارد....

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبادي امامان جمعه كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان اجرای طرح نور و تبیین اهمیت رعایت عفاف و حجاب ، ویژگی های موسم پر فیض حج ، لزوم داشتن برنامه ای برای افزایش جمعیت ، نقش جوانان در تعالی جامعه ، هفته کار و کارگر و نقش آنان در تولید ، بیان جنایتهای اسرائیل در غزه ، تبیین عملیات تنبیهی وعده صادق و اهمیت شوراها از موضوعاتی بود که امامان جمعه امروز در خطبه های نماز جمعه استان مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند