Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@20:23:38 GMT

واکنش اینستاگرامی فابرگاس به جدایی ونگر

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۵۸۲۶۲

واکنش اینستاگرامی فابرگاس به جدایی ونگر

فابرگاس با اعتماد ونگر به یک ستاره تبدیل شد و طبیعی است که او به استادش ادای احترام کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سسک فابرگاس ، هافبک اسپانیایی چلسی به خداحافظی آرسن ونگر از آرسنال واکنش نشان داد.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها امروز اعلام کرد که در پایان فصل پس از ۲۲ سال حضور مستمر در این باشگاه، خداحافظی می‌کند تا فصل جدید و مبهمی از تاریخ آرسنال رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران حضور ونگر در آرسنال با لحظات تلخ و شیرین فراوانی همراه بود اما کسی در توانایی آرسن برای تبدیل یک استعداد به یک ستاره سرشناس، تردیدی ندارد. یکی از این بازیکنان سسک فابرگاس بود که در ۱۶ سالگی از لاماسیا به آرسنال پیوست و نهایتا با بازوبندی کاپیتانی از این تیم رفت.

 

ووو. اصلا انتظارش را نداشتم. اما این، وقار و کلاس او را نشان می‌دهد. هرگز راهنمایی‌ها و حمایت‌هایش را فراموش نمی‌کنم. احساس مسئولیت و مربی‌گری او را. او از روز اول به من باور داشت و خیلی به او مدیونم. برای من او شخصیتی پدر مانند داشت که همواره مرا به سمت بهترین بودن، سوق می‌داد. آرسن، تو لایق تمام احترام و شادی‌ دنیایی.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فابرگاس چلسی ونگر آرسنال آرسنال بازیکن چلسی چلسی سرمربی آرسنال فابرگاس ونگر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران