Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در جلسه هماهنگی برگزاری ویزه برنامه های روز پاسدار ضمن تبریک فرا رسیدن  ولادت امام حسین (ع) گفت: مقام حضرت امام حسین(ع) به قدری والاست که در روز قیامت شهدا به مقام ایشان غبطه خواهند خورد پس وظیفه ماست در شان و منزلت این حضرت ویژه برنامه هایی برگزار کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در ادامه افزود: کمیت کار مهم نیست بلکه باید کیفیت برنامه های خود را بالا ببریم و اگر نیت مان خالص و برای حسین بن علی(ع) باشد باید با برنامه ریزی دقیق و اجرای برنامه در شان ائمه بدانیم که یک عبادت انجام داده ایم و این عمل باید فرهنگ سازی شود و محیطی را به وجود آوریم که حضور مردم در اینگونه مراسمات گسترده تر و پررنگ تر شود.

وی گفت: سبزپوشان سپاه همیشه و در هر زمانی یار و یاور امام و انقلاب بوده اند و از بدو تاسیس منشا خدمات بزرگی در کشور هستند و باید از هر طریق ممکن از آنان قدردانی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز در ادامه، نامگذاری سوم شعبان المعظم به نام روز پاسدار را فرصت مهمی برای بیان نقش سپاه در جامعه عنوان و افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد

گفتنی است برگزاری ویزه برنامه روز پاسدار و تجلیل از پاسداران نمونه،دیدار از خانواده پاسداران شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و.... از جمله  برنامه های برگزار شده در این روز است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه