Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژادضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین (ع)  گفت: ما امروز میلاد بابرکت بزرگ مردی از سلاله پاک پیامبر (ص) را جشن می گیریم که بزرگترین فداکاری را برای اعتلای اسلام انجام داد و آن فداکردن خود و عزیزانش بود و امروز ما با پوشیدن لباس رزمندگی سعی داریم مثل امام حسین (ع) درراه دفاع از اسلام و قرآن همیشه پیشرو باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیب نژاد افزود: امروز ما به پیروی از راه و سیره اباعبدالله (ع) و یارانش ، توانستیم حکومتی را تشکیل بدهیم که در راس آن ولی فقیه که شبیه ترین فرد در شیوه و روش به پیامبر (ص) هست قرار دارد و با تشکیل حکومت اسلامی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی زورگویان عالم ، توانستیم صدای عدالت خواهی و ظلم ستیزی خود را به گوش تمام مظلومین و مستضعفان عالم برسانیم و با پیروی از دستورات قرآن ، به رشد و تعالی برسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پایان یادآور شد دوست واقعی امام حسین (ع) آن کسی است که در عمل و راه و روش پیرو آن امام همام باشد و این بسیار سعی و تلاش می خواهد و امسال که شعار ما حمایت از کالای ایرانی است برای آبادانی ایران اسلامی باید هم دولت و هم ملت دست دردست هم سعی کنیم اولا کالای باکیفیت به جامعه عرضه کنیم و دوما ملت سعی کند کالای ایرانی را مورد استفاده قرار دهد به امید روزی که بتوانیم با وحدت و همدلی و یکپارچگی کشوری آباد داشته باشیم.

مولودی خوانی و پخش شیرینی دربین رزمندگان و بسیجیان گردان ، از دیگر برنامه های اجرا شده دراین جشن بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۵۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش در مهاباد همزمان با سراسر کشور باهم رقابت کردند.

خضری تصریح کرد: در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد، هزار و ۷۵۱ نفر و در حوزه امتحانی آموزش و پرورش نیز هزار و ۱۷۰ نفر شرکت کردد که در مجموع از این تعداد ۶۳ درصد خانم و مابقی آقایان هستند.

شایان ذکر است، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش که مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور  از سطح کشور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • شهید حسین اسکندرلو را بیشتر بشناسیم
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود