Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@01:35:48 GMT

قتل عجیب دختر دانشجوی تهرانی با سیانور + عکس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۱۳۴۰

قتل عجیب دختر دانشجوی تهرانی با سیانور + عکس

رکنا: پسر جوانی که به اتهام قتل همکلاسی‌اش پای میز محاکمه قرار گرفته بود مدعی شد یک اشتباه باعث مرگ این دختر شده است.

رسیدگی به این پرونده از دی سال 91 و با اعلام شکایت زنی میانسال آغاز شد. این زن گفت: دخترم دانشجو است اما ساعتی قبل از تلفن همراهش یک پیامک برایم ارسال شد که می‌گفت دخترم را گروگان hostage گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد اما کارآگاهان چند روز بعد جسد این دختر را درحالی که در زمینی کم عمق در جنگل‌های شرق تهران دفن شده بود و دستش از خاک بیرون مانده بود کشف کردند. در ادامه بررسی‌ها با ردیابی تلفن همراه دخترک مأموران پسر جوانی را دستگیر کردند. این پسر آرش نام داشت و در اظهارات اولیه خود از ماجرا ابراز بی‌اطلاعی کرد.
اما سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: من و سیمین در یک دانشگاه درس می‌خواندیم. مدتی بود که افسردگی داشتم و تصمیم گرفتم خودم را بکشم و برای اینکه شاهدی در این ماجرا داشته باشم سیمین را نیز با خودم بردم. به آبمیوه فروشی رفتم و دو آبمیوه گرفتم و در لیوان خودم داروی سیانور ریختم وقتی به خودرو رسیدم لیوان‌ها را به سیمین دادم تا خودم سوار شوم و پشت فرمان بنشینم اما قبل از نشستن ناگهان دیدم که سیمین اشتباهی لیوان من را برداشت و نوشید. دقایقی بعد نیز جان باخت. از ترس او را در پارک دفن کردم و برای اینکه هیچ کس متوجه مرگ او نشود با گوشی سیمین به مادرش پیامکی فرستادم و نوشتم او را گروگان گرفته‌ایم و برای رهایی درخواست پول کردم.
متهم پس از صدور کیفرخواست در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge قربانزاده و مستشار قاضی تقویان محاکمه شد و گفت: من صد درصد در این ماجرا مقصر هستم اما باور کنید قاتل The Murderer نیستم.
در انتهای رسیدگی به این پرونده با توجه به اینکه مادر مقتول برای وی تقاضای قصاص کرد قضات شعبه دهم وارد شور شدند تا برای سرنوشت متهم تصمیم‌گیری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مادرم بی بند و بار بود و پدرم همیشه در جاده!

شیرین به ازدواج فکر نمی کرد و فقط از من ارتباط پنهانی می خواست!

راز شوم یک زن پس از قتل دختر دانشجوی تهرانی لو رفت / او دختر پدرش نبود!+عکس

اعتراض شدید به ختنه زنان در روسیه

وقتی مرد اعدامی مجری رادیو شد / خانم منشی او را در الهیه تهران لو داد! + فیلم و عکس

شکنجه های شیطانی زن 44 ساله در جنگل+ عکس

اولین قرار با فرزانه دختر باهوش / در تله بودم و به دامش نیفتادم

فیلم/ کتک زدن دانشجویی که بدون لباس به خیابان آمده بود

فرشاد مرا به خانه دوستش برد / یک ساعت بعد پشیمان در خیابان ها آواره شدم!

اقدام زشت پلیس دوبی با دکتر رزاقی آذر پروفسور زن ایرانی

شلاق زدن در ملاعام بخاطر خدمات شوم چند زن و مرد

بیژن مرا با لباس های ناجوربه مجالس لهو و لعب می برد! / من برده شده بودم!

علت اعدام جوان همدانی / اساتید حقوق جزا به اجرای حکم بهمن ورمزیار نه گفتند!

بررسی برخورد نامناسب گشت ارشاد با دختر جوان در یک پارک تهران در مجلس + فیلم

بلایی که جواد بر سر دخترم پشت یخچال سوپرمارکت آورد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث دادگاه کیفری استان دانشجو عکس عجیب حوادث تهران مرگ دختر عکس جوان دادگاه دختر حوادث تجاوز به دختر تجاوز حوادث تهران پلیس فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!