Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@15:50:01 GMT

واکنش سارا و نیکا به انتقاد از بازی شان در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۱۸۳۱

صراط:

گفتگو با این دو خواهر بازیگر را بخوانید؛

*پس از گذشت 5 فصل از مجموعه «پایتخت»، نقش شما به اندازه دیگر شخصیت ها پیش رفته و ما به نوعی بزرگ شدن شما را هم در این مجموعه حس کردیم. به نظر خودتان چقدر نقش سارا و نیکا پیشرفت کرده و چقدر جای بحث دارد؟
نیکا: به نظرم نقش ما در این فصل از سریال، خیلی نسبت به قسمت‌های گذشته پررنگ‌تر شد و به مراتب فصل پنجم «پایتخت» خیلی سخت‌تر از گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هرجا می رفتیم، ما را زیاد نمی شناختند، اما حالا هرجا می‌رویم ما دو تا را می‌شناسند و از اینکه در «پایتخت» بودیم خوشحال هستیم.
*بعد از پخش سریال این هجمه بود که چرا شما دیالوگ ندارید یا کم حرف هستید، دلیل این کم حرفی یا سکوت دوقلوها چه بود؟
سارا: بعد از پخش «پایتخت» همه می‌گفتند که چرا ما دیالوگ نداریم و کم حرف هستیم، باید بگویم که ما نقش دو دختر ساده روستایی را بازی می‌کنیم.
نیکا: گفتن دیالوگ‌ها و یا کم حرف بودن ما دست خودمان نیست و هرچه محسن تنابنده به ما بگوید و کارگردان کار آقای مقدم از ما بخواهد، ما انجام می دهیم.
*حضور شما در ادامه «پایتخت» مشخص است؟ اطلاعی از روند ساخت مجموعه دارید؟
سارا: از ساخت و روند تولید «پایتخت» اطلاع نداریم، اما اگر باشد ما هم هستیم.
*بعد از بازی در سریال «پایتخت» پیشنهاد بازی در کارهای تلویزیونی یا سینمایی دیگر را دارید؟
نیکا: پیشنهاد کار در دیگر مجموعه‌ها را هم داشتیم، اما، چون سرصحنه بودیم نرفتیم.
سارا: ما از پنج سالگی با مجموعه «پایتخت» بودیم و همه گروه را می شناسیم و واقعا به محسن تنابنده «بابا» و به ریما رامین فر «مامان» می‌گوییم. ما یک خانواده هستیم. همکاری با گروه و مجموعه‌ای دیگر برای ما سخت است؛ ما با «پایتخت» بزرگ شدیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود..

«بازی اختاپوس» با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

این مجموعه مستند در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.


دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد