Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مجموعه ورزشی 15 هزارنفری خرم‌آباد و 5000 هزارنفری بروجرد به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، علی علیخانی اظهار کرد: در حال حاضر 18 هزار و 100 متر پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های استان در دست اجراست.

وی اضافه کرد: باید به این پروژه‌ها توجه ویژه داشت تا در اولین فرصت به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی گفت: این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و چنانچه به آن‌ها اعتبار داده شود می‌توانیم نیمی از آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: همچنین 38 هزارمتر پروژه در استان داریم که از اعتبارات ملی تأمین می‌شوند و خوشبختانه پیش‌بینی اعتبارات آن‌ها در سال 97 خوب است.

وی بیان کرد: فاز یک مجموعه 15 هزارنفری خرم‌آباد قابلیت بهره‌برداری دارد و چنانچه اعتبار آن تأمین شود می‌توان این مهم را به انجام رساند.

علیخانی اظهار کرد: برای دو پروژه ورزشگاه 15 هزارنفری خرم‌آباد و 5000 نفری بروجرد 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که البته قول 11 میلیارد تومان اعتبار را به استان داده‌اند.

وی درباره آخرین وضعیت زمین خانه جوان خرم‌آباد گفت: این زمین ظرف دو و سه روز آینده در اختیار مجمع قرار خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در مورد واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در استان گفت: در حال حاضر 115 واحد در مجموعه‌ای که ارتش کار می‌کند فاقد متقاضی است، 150 واحد در پل‌دختر، 460 واحد در الیگودرز و 140 واحد در خرم‌آباد نیز فاقد متقاضی هستند.

علیخانی گفت: همچنین جنب دانشگاه لرستان 160 واحد مسکن مهر وجود دارد  که بناست در قالب خودمالک به متقاضیان واگذار شود.

*عکس تزئینی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟