Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:48:01 GMT

سارقان عابربانک‌های تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۴۹۰۴

سارقان عابربانک‌های تهران دستگیر شدند

ساعتی پیش سارقان دستگاه‌های عابر بانک میدان مادر تهران که با یک دستگاه ماکسیما و وانت نیسان آبی دست به این سرقت زده بودند دستگیر شدند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ اجتماعی انتظامی نظرات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، ساعتی قبل سارقان دستگاه‌های عابربانک که چندین فقره دستگاه‌ ATM را به سرقت برده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سارقان دستگیر شده روز 23 فروردین با یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ و ماکسیما در میدان مادر وارد بانک 24 ساعته کارآفرین شدند و با کندن دو دستگاه خودپرداز آنها را بار نیسان کرده و متواری شدند. به گفته پلیس در این سرقت 24 میلیون تومان پول نقد سرقت شده بود.

پیش از این مورد نیز دو مورد دیگر از سرقت دستگاه‌های عابربانک در تهران بزرگ اتفاق افتاده بود که سارقان آن نیز شناسایی و دستگیر نشدند.

انتهای پیام/

R34343/P1014142/S2,21/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان