Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:26:46 GMT

دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای در اسلام آبادغرب

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۵۹۳۵

دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای در اسلام آبادغرب

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری باند کلاهبرداران حرفه ای در شهرستان اسلام آبادغرب که به صورت میلیاردی از شرکت های بیمه ای اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اطلاع از فعالیت تعداد افراد کلاهبردار که با صحنه سازی تصادفات جرحی ازشرکتهای بیمه ای مبالغ زیادی کلاهبردای می کردند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع و پس از هماهنگی با مقام قضائی ۴ نفر از این افراد به همراه یکی از کارکنان پزشکی قانونی که با آن ها همدست بود را دستگیر کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، عامل اصلی و سر کرده این باند نیز در عملیاتی غافلگیر کننده در یکی از استانهای شمالی کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، افزود: این باند تبهکار با انجام اقدامات مشابه توانسته بودند مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از شرکت های بیمه ای کلاهبرداری کنند.

وی اظهار کرد: افراد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.  

سردار امان اللهی در پایان گفت: ماموران پلیس با تمام توان مقابل چنین افراد و باندهایی که به فکر کلاهبرداری و سودجویی هستند خواهد ایستاد و اجازه عرض اندام به آن ها نمی دهد.

کشف محموله سیگار قاچاق توسط پلیس آگاهی 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق، از دستگیری یک متهم و توقیف یک دستگاه خودرو در این راستا خبر داد.  

سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان کرمانشاه دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودرو های حامل کالای قاچاق مشخص شد و به دنبال آن تیم های عملیاتی اداره قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی به محور کامیاران - کرمانشاه اعزام و این محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: در نهایت یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مشاهده و اقدام لازم نسبت به توقیف این خودرو و دستگیری متهم انجام گرفت.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: متهم به همراه خودرو مذکور به پلیس آگاهی انتقال داده شد که پس از انجام بازرسی تعداد ۹۰ هزار نخ سیگار با مارک های مختلف جمعا به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده و ادامه یافتن تحقیقات خبر داد و گفت: پلیس آگاهی استان با تمام توان به مبارزه با قاچاق کالا می پردازد.

دستگیری سارقان حرفه ای قطعات خودرو در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای قطعات خودرو و کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهر کرمانشاه، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی توانستند ۲ سارق حرفه ای را که به صورت ماهرانه ای اقدام به سرقت قطعات خودرو می کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: این سارقین در بازجویی های اولیه در کلانتری به ۱۲ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه اعتراف نمودند.

سرهنگ براری در پایان به شهروندان توصیه نمود: در صورتی که امکان توقف در پارکینگ وجود ندارد نسبت به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده جهت جلوگیری از سرقت اقدام کنند.

برخورد کامیون با پژوپارس در کرمانشاه ۳ کشته برجا گذاشت 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پژو پارس در محور کرمانشاه - روانسر، متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز زخمی شدند.  

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار کرد: این حادثه که ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز گذشته (۳۱ فروردین) در کیلومتر ۲۰ جاده سراب یاوری رخ داد ۳ نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس که اعضای یک خانواده بودند، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: کشته شدگان این سانحه دلخراش، خانمی ۳۵ ساله و فرزندان دختر و پسر ۸ و ۶ ساله وی بودند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: راننده این خودرو که پدر خانواده بود نیز به همراه راننده کامیون زخمی شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، مقصر این سانحه را خودروی پژو پارس به علت سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ عنوان کرد.

وی در پایان از رانندگان خواست، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند چرا که کوچکترین بی احتیاطی منجر به چنین حوادث تلخی می شود که جبران آن دیگر امکان پذیر نیست.

پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف در اسلام آبادغرب  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف طی ۷۲ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" اظهار کرد: در راستای تامین نظم و امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف طی ۷۲ساعت گذشته به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.  

وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی مختلف بازدید شد که منجر به پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمب برای ۱۱ واحد صنفی دیگر شد.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: در این طرح همچنین از ۱۷ متصدی واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و صنفی تعهد کتبی اخذ گردید و به ۱۵ متصدی دیگر نیز تذکر شفاهی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف، می توانند به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

وی در پایان از برخورد قاطعانه با واحدهای صنفی متختلف که قوانین و ضوابط را رعایت نکنند، خبر داد و گفت: در صورت عدم رعایت این قوانین نسبت به پلمب آن ها اقدام می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت