Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-30@16:05:37 GMT

سرقت از منازل در پوشش نصب کابینت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۶۴۸۹

سرقت از منازل در پوشش نصب کابینت

به گزارش امتداد، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ۱۷ فروردین سرقت خانه‌ای در شرق تهران به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد 80 میلیون تومان پول و طلا از خانه به سرقت رفته است.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد سرقت از سوی افراد آشنا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مالباخته مدعی بود که در چند روز گذشته خانه را ترک نکرده است و به غیر از نصاب‌های کابینت شخص دیگری به خانه‌اش رفت و آمد نداشته است.

بیشتر بخوانید:

دستگیری عامل جنایت قهوه خانه لواسان دستگیری سارقان سریالی خودپردازها

درحالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت، شکایت دیگری به پلیس اعلام شد. سرقت دوم نیز مانند سرقت اول بدون تخریب در ورودی و بهم ریختگی خانه صورت گرفته بود. نکته مشترک دیگر این سرقت‌ها این بود که دو مرد جوان برای نصب کابینت به خانه دومین مالباخته رفت و آمد داشته‌اند.

با این سرنخ، تصویر دو مرد کابینت ساز از دوربین مداربسته خانه‌های محل سرقت به‌دست آمد و بررسی‌ها نشان می‌داد که این افراد همان نصاب‌های کابینت خانه اولی هستند. از سویی روشن شد که هر دو مالباخته با این افراد از طریق آگهی یکی از روزنامه‌ها آشنا شده‌اند. از آنجایی که احتمال می‌رفت سارقان قصد فروش اموال سرقتی را داشته باشند، سایت‌های اینترنتی مورد بازبینی مدام پلیس قرار گرفت. با انجام اقدام‌های پلیسی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقین از طریق یکی از این سایتها  قصد فروش عتیقه جات متعلق به یکی از شاکی‌ها را دارند. بدین ترتیب سارقان در محدوده خیابان پیروزی دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقداری از اموال مسروقه کشف شد. سرهنگ افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات سومین مالباخته نیز شناسایی شد. متهمان که پسرخاله هستند به سرقت در پوشش انتشار آگهی به بهانه نصب ویترین و کابینت در خانه‌ها و شرکت‌ها اعتراف کردند.
 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه