Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:33:06 GMT

استمرار گرد وغبار در جو استان کرمانشاه تا پایان امروز

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۷۲۶۷

استمرار گرد وغبار در جو استان کرمانشاه تا پایان امروز

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از استمرار گرد و غبار حاکم بر جو استان کرمانشاه تا پایان امروز خبر داد و وضعیت آلودگی شهرستان‌های مختلف را تشریح کرد.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح وضعیت آلودگی نقاط مختلف استان کرمانشاه از استمرار آلودگی حاصل از توده گرد و غبار حاکم بر جو استان تا پایان امروز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: توده گرد و غباری که در اثر ایجاد طوفان های گرد و غبار در کشور عراق به استان کرمانشاه نیز نفوذ کرده است، تا پایان امروز در جو استان استمرار داشته و هوای امروز استان را تحت تاثیر دارد.

خسروی به تشریح وضعیت آلودگی هوای شهرستان های مختلف پرداخت و گفت: با توجه به آلودگی مذکور، هم اکنون دید افقی در شهرستان سرپلذهاب به کمتر از ۲۰۰ متر، قصرشیرین به کمتر از ۴۰۰ متر، روانسر، سومار و تازه‌آباد به کمتر از یک هزار متر، جوانرود به کمتر از ۲ هزار، اسلام‌آبادغرب به کمتر از ۴ هزار متر، کنگاور به کمتر از ۵ هزار متر، سنقرو کلیایی به کمتر از ۶ هزار متر و کرمانشاه به کمتر از ۸ هزار متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص پیش بینی صورت گرفته از وضعیت هوای استان طی روزهای آینده نیز گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی. سامانه ای ناپایدار از روز گذشته جو استان را تحت تاثیر قرار داده و تا روز دوشنبه هفته آینده نیز جو استان را تحت تاثیر خود دارد.

وی افزود: موج اول از این سامانه طی روز گذشته و امروز در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید و نفوذ گردوغبار به جو استان شده است و تا پایان امروز استمرار دارد.

خسروی گفت: این شرایط سبب رگبار باران در برخی نقاط و افزایش نسبی دمای شبانه در سطح استان می  شود و موج دوم، نیز طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، به تناوب سبب بارندگی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً  رگبار تگرگ نیز  در نتیجه تاثیر این سامانه در استان و طی روزهای آتی خبر داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق