Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:12:30 GMT

خبرهایی از تئاتر و انتخابات هیئت‌مدیره «خانه تئاتر»

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۷۸۰۱

خبرهایی از تئاتر و انتخابات هیئت‌مدیره «خانه تئاتر»

تعیین تاریخ انتخابات هیئت‌مدیره خانه تئاتر، معرفی مدیران جشنواره تئاتر مقاومت و جزئیاتی از چند نمایش از جمله خبرهای تئاتری اول اردیبهشت‌ماه هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، هیئت مدیره خانه تئاتر در آخرین جلسه خود تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۷ را برای برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع ساعت ۱۷:۳۰ تاریخ یاد شده، در سالن اصلی تئاترشهر برگزار خواهد شد و حضور تمامی اعضا در آن الزامی است.

براساس آئین نامه انتخابات خانه تئاتر و طبق مصوبه همین جلسه متقاضیان کاندیداتوری انتخابات تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا در خانه تئاتر حضور پیداکرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

****

دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت طی احکام جداگانه‌ای مدیران بخش‌های مختلف این جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره، امیر نصیربیگی طی احکام جداگانه‌ای «دکتر نصرالله قادری را به سمت قائم‌مقام دبیر، دکتر یدالله وفاداری را به سمت مدیر بخش کودک و نوجوان، دکتر مهدی حامد سقایان را به سمت مدیر بخش پژوهش، سید ابراهیم حسینی را به سمت مدیر بخش عکس و پوستر، سامان خلیلیان را به سمت مدیر بخش خیابانی و محیطی، شهرام احمدزاده را به سمت مدیر بخش نمایشنامه‌نویسی، روح‌الله راوش را به سمت مدیر اجرایی و مسئول دبیرخانه، مسعود پورکاشانی را به سمت مدیر مالی و محمد محمدی را به سمت مدیر روابط عمومی» شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت منصوب کرد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت آذر سال ۹۷ با دبیری امیر نصیربیگی در تهران برگزار خواهد شد.

***

اجرای دو اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر به دلیل استقبال تماشاگران تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عممومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش های «نحس» در تالار قشقایی و «دیور» در تالار سایه به دلیل استقبال تماشاگران تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.

نمایش «نحس» به کارگردانی تینو صالحی هر روز ساعت ۱۹ با بازی  مجید رحمتی، یلدا عباسی، نازنین بابایی، نجلا نظریان فرزاد برهمن، سامان میرحسینی، بهار زندی، صادق ملکی، اشکان مختاری، احسان بنی سعید، محمد جعفری، علیرضا میرزا محمد آقا، دریا نصراله، آرمیتا قبادی، آیلی شرفی، کوشا ابراهیمی، شقایق شیخی، علی انیسی، هانیه حافظی، ستاره مبینی در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می رود.

نمایش « دیور» به کارگردانی آریان رضایی نیز هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار سایه به صحنه می رود. در این نمایش فرید قبادی، الهام شعبانی و محمد هادی عطایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین اجرای نمایش «هملت و دن کیشوت» جمعه شب ۳۱ فروردین ماه در حالی به اجرای خود پایان داد که از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت نمایش «مالی سوئینی» در تالار اصلی تئاتر به صحنه می‌رود.

نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان جمعه شب ۲۱ فروردین به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد. این اثر نمایشی از روز ششم اسفندماه سال ۹۶ اجرای خود را آغاز کرده بود.

با پایان گرفتن اجرای نمایش «هملت و دن کیشوت»، نمایش «مالی سوئینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. در این اثر نمایشی صابر ابر، الهام کردا و امیر آقایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»