Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناپولی، شیوه جدیدی را برای کاهش فشار روانی تیمش در نظر گرفته است. 

طرفداری- مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل یوونتوس، گفتن نام یوونتوس در تمرینات و رختکن این تیم را ممنوع کرده است.

بر اساس گزارش Corriere del Mezzogiorno، مائوریتسیو ساری در نظر دارد تا برای جلوگیری از فشار روانی، گفتن نام یوونتوس را در اطراف این تیم ممنوع کند و معتقد است تیمش بدون فشار روانی می تواند بهتر از این ها بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو تیم یوونتوس و ناپولی یکشنبه شب در تورین در دیداری که در سرنوشت اسکودتو تعیین کننده خواهد بود، به مصاف هم خواهند رفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز

حضور ساری روی نیمکت میلان بعید به نظر می رسد

طرفداری | سرجیو کونسیسائو و پائولو فونسکا، دو سرمربی پرتغالی بخت های اصلی نشستن روی نیمکت میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان همچنان به بررسی گزینه ها ادامه می دهد تا فرد مناسب جانشینی استفانو پیولی را پیدا کند. مدیران روسونری علاوه بر تماس با با روبرتو مارتینز و مارک فن بومل، با مائوریتزیو ساری نیز تماس گرفته اند اما بعید به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های چلسی، ناپولی، یوونتوس و لاتزیو دیاوُلو را در فصل آتی هدایت کند. در حال حاضر پائولو فونسکا و سرجیو کونسیسائو محبوب ترین گزینه های سران میلان به شمار می روند.

طرفداران میلان خواهان حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم مورد علاقه‌شان هستند اما او گزینه سران این باشگاه نیست. کونسیسائو به زودی با ویاش بواش، رئیس جدید پورتو ملاقات خواهد کرد زیرا می خواهد در پایان فصل قراردادش با باشگاه پرتغالی را فسخ کند. این سرمربی 49 ساله اخیرا قراردادش را تا 2028 با پورتو تمدید کرد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست این باشگاه وضعیت متفاوت شده است. کونسیسائو از نشستن روی نیمکت میلان استقبال می کند و در نظر سنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، طرفداران روسونری او را به فونسکا ترجیح داده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی