Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:28:21 GMT

باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۸۴۳۲

باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار می شود

تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه عاشورا گفت: باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عابدین خرم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه امسال به لحاظ مدیریتی دچار مشکل شد و تمام سعی ام را برای واگذاری مدیریت تیم انجام می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم به مجموعه ای واگذار می شود که قابلیت ارتقای آن را داشته باشد و بتواند انتظارات مردم آذربایجان را برآورده کند.
باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز با حدود 40 سال قدمت، از تیم های ریشه دار فوتبال کشورمان محسوب می شود که در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور و نیز جام باشگاه های آسیا نتایج ضعیفی گرفت.
تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 2 مربی را تجربه کرد؛ این تیم پرطرفدار تبریز در نیم فصل نخست یحیی گل محمدی را در به عنوان سرمربی در اختیار داشت و در نیم فصل دوم ارطغرل ساغلام، مربی ترکیه ای، سکان هدایت تیم را به عهده گرفت.
تغییر سرمربی در نیم فصل دوم برای تغییر وضعیت جایگاه تیم در جدول لیگ برتر فایده ای نداشت و همین امر موجب اعتراض گسترده طرفداران تیم به ضعف مدیریت و در نهایت برکناری مصطفی آجرلو از مدیریت باشگاه شد.
تیم فوتبال تراکتورسازی هم اکنون با 30 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد و در جام باشگاه های آسیا نیز تنها موفق به کسب 2 امتیاز شد.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واگذاري باشگاه تراكتورسازي بخش خصوصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در مهم‌ترین بازی خود از ۶ فینال باقی مانده تا قهرمانی در لیگ بیست و سوم، به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که برای حفظ صدر جدول به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارند، در حالی با تیم تراکتور مسابقه می‌دهند که حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم تراکتوری‌ها را به رقیبی تقریباً ناشناخته بدل می‌کند.

بر همین اساس، احتمالاً ترفند جواد نکونام برای در امان ماندن از غافلگیری، استفاده از قدرت حفظ توپ هافبک‌ها و ارائه یک بازی مالکانه و فوتبال رو به جلو خواهد بود. رویکردی که بدون شک مهمترین عنصر اعمال آن، آرش رضاوند است.

هافبک طراح و بازی ساز استقلال که در طول این فصل نقشی پررنگ در شکل دهی به حملات زهردار استقلال داشته و همواره با پاس‌های کلیدی خود از مورد توجه‌ترین ستاره‌های استقلال بوده است.

رضاوند که در قهرمانی دو فصل گذشته استقلال سهمی به اندازه نیم فصل داشته و در نیم فصل دوم در فولاد زیر نظر سرمربی کنونی آبی‌ها بازی کرده، امیدوار است در این فصل طلسم جام نیاوردن با استقلال را شکسته و برای اولین بار با این تیم قهرمان فوتبال ایران شود.

اتفاقی که بدون شک یکی از شاه کلیدهای وقوع آن، پیروزی در تبریز با درخشش احتمالی همین بازیکن خواهد بود. باید دید که آبی‌ها و رضاوند تا چه میزان در تحقق این مهم، موفق عمل خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟