Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ليگ اعلام کرد: رسانه ها تا روز دوشنبه خبرنگار و عکاس خود را براي اختتاميه ليگ ‏برتر معرفي کنند.‏
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت سازمان ليگ فوتبال ايران، رسانه ها براي حضور در مراسم اختتاميه ليگ برتر و ‏اهداي مراسم جام قهرماني به پرسپوليس حداکثر تا روز دوشنبه 3 ارديبهشت 97 يک خبرنگار و يک عکاس را به روابط عمومي ‏سازمان ليگ معرفي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم اهداي جام قهرماني روز جمعه 7 اريبهشت 97 در ورزشگاه آزادي و در پايان مسابقه پرسپوليس و سپيدرود رشت برگزار ‏مي شود.‏
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا