Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مسائل روز باشگاه فوتبال صبای قم مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.

در این جلسه که درمحل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید تنی چند از مربیان رده‌های مختلف و پیشکسوتان فوتبال استان به ارائه نقاط نظرات و خواسته‌های خود در خصوص باشگاه فرهنگی ورزشی صبا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بعد از شنیدن و پذیرا بودن تمامی گفته های حاضرین، به یک به یک موارد مطروح پاسخ داده و راه‌کارهای حل مشکلات عنوان شده را تشریح کرد و در سخنانی اظهار داشت: هیچ کس در هیچ جایگاهی تنها طبق شنیدها و حرف‌های بی سند، حق هتک حرمت به اشخاص را ندارد و این بی اخلاقی محض است.

حسن عابدی بیان کرد: در صورت ارایه مستندات معتبر و قانونی پیرامون مباحث مطرح شده، مجموعه ورزش استان به آن رسیدگی خواهد کرد و در صورت اثبات با خاطیان برخورد خواهیم کرد و در صورتی که عکس آن اثبات شود از کسانی که چنین ادعاهای داشته‌اند واخواهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ای کردن و استفاده از رسانه ملی برای بازگو کردن مسایل احتمالی که در مورد آن هیچ قطعیتی هنوز به اثبات نرسیده است بی تدبیری محض است و بهتر بود این مسایل درون خانواده ورزش فوتبال برای پیگیری مطرح می شد.

مدیر کل ورزش و جوانان با طرح این مطلب که از تیم‌های فوتبال رده‌های سنی پایه استان قم در لیگ‌های مختلف کشوری حمایت خواهیم کرد، افزود: طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها قدرت ابطال مجامع را ندارد و این امر در توان خود فدراسیون است.

عابدی خاطر نشان کرد: حمایت از ریاست محترم هیئت فوتبال در حالی که حجمه ای گسترده رسانه ای علیه ایشان است در واقع احترام به رای مجمعی است که بهرامی با اکثریت آراء سکان هدایت آنرا بدست گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان پیشکسوتان فوتبال قم مدیر کل ورزش و جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام (ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می‌زند. البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است