Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: پارک بانوان و جاده سلامت از مطالبات جدی مردم شهرستان گنبدکاووس است که شهرداری و شورای شهر به جد برای تحقق آن تلاش کنند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: توضیحات شهرداری برای پارک بانوان کامل و جامع نبود و به صورت کلی مطالب مطرح شد, این موضوع در جلسه استانی نیز مطرح است و باید به جد پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره احداث جاده سلامت هم افزود: یکی از ماندگارترین برنامه‌های اجرایی, ایجاد جاده سلامت در کمربندی گنبدکاووس است و امید داریم همانطور که شهرداری و شورای شهر اقدامات خوبی در ایام نوروز در حوزه روشنایی و آذین‌بندی انجام دادند که مورد رضایت خاطر مردم بود, در این پروژه نیز جدیت داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره مسکن مهر کاج تصریح کرد: در جلساتی که با مدیر کل راه و شهرسازی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ایام نوروز برگزار شد, در 2 تا 3 هفته گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت و باید در حوزه بهداشت و جمع‌آوری زباله نیز در این مجتمع این اقدامات استمرار یابد.

کریمی تاکید کرد: دغدغه بهداشت و سلامت مسکن مهر باید مورد توجه قرار گیرد, ضمن اینکه اداره کل راه و شهر سازی در این جلسه متعهد شد, تک به تک وظایف خود نسبت به شهرداری را انجام دهد, اما پیگیری این تعهدات توسط شهرداری نباید سبب غفلت این سازمان از ارائه خدمات به مردم این نقطه شود.

وی یادآور شد: در حوزه سلامت و امنیت غذایی, که با مردم ارتباط مستقیم دارد, با هیچ دستگاه اجرایی و ارگانی, تعارف و رودربایستی نباید داشته باشیم و اگر در بخشی نگرانی وجود دارد باید موضوعات شفاف بیان شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: عالی‌ترین مرجع تصمیم گیری در تامین سلامت, شورای سلامت است که مشروطیت و توجیه قانونی دارد و باید مصوبات آن تمرکز کرده و اجرا کرد و هر فرد و یا دستگاهی تعلل کند, باید در در برابر قانون و مردم پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد