Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@07:40:43 GMT

رشید – بیران؛ نبرد آقای سیو و آقای کلین شیت آسیا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۵۱۶۲

رشید – بیران؛ نبرد آقای سیو و آقای کلین شیت آسیا

به گزارش وانانیوز، 

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر دیدار حساسی را با هم برگزار می کنند. پرسپولیس اگر قهرمانی خود را زودتر قطعی نمی کرد، در انتظار یک بازی حساس و سرنوشت ساز در اصفهان بود؛ اما حالا به عنوان قهرمان زودهنگام لیگ پا به این دیدار می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت مقابل اما بازی کماکان همانقدر که انتظار می رفت، حساسیت دارد. ذوب آهن به عنوان یکی از مدعیان نایب قهرمانی لیگ نیاز دارد در دو بازی باقی مانده خود نتایج مناسبی کسب کند و در کورس با سایپا، استقلال و پیکان موفق شود.

 

دیدار فردای دو تیم از چند زاویه مختلف می تواند جذاب و رقابتی باشد. یکی از زوایای مهم این بازی، جدال دو دروازه بان ملی پوش و توانمند است. در صورتی که برانکو تصمیم به بازی دادن گلر ذخیره خود در این بازی نگیرد، علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی در چارچوب دروازه پرسپولیس خواهد ایستاد و در مقابل او هم محمدرشید مظاهری، سنگربان ذوب آهن در این بازی مهم خواهد بود.

 

این دو گلر در اردوی تیم ملی هم با هم رقابت دارند. بیرانوند به احتمال زیاد دروازه بان اصلی تیم کی روش در جام جهانی خواهد بود و مظاهری باید خود را بیش از پیش به کادر فنی تیم ملی اثبات کند تا حضورش در کاروان ایران قطعی شود.

 

 

عملکرد این دو دروازه بان در این دوره از لیگ برتر هم نشان از توانایی های بالای آنها دارد. مظاهری در این فصل در تمام بازی های ذوب حضور داشته و به طور میانگین در هر بازی 1 گل دریافت کرده است و 11 کلین شیت به نام خود ثبت کرده است. علیرضا بیرانوند هم در 25 بازی که انجام داده، به طور میانگین 0.4 گل خورده در هر بازی داشته و 16 بار هم موفق به کلین شیت شده است.

 

دیگر محل رقابت این دو دروازه بان، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده که هر دو با تیم هایشان از دور گروهی آن صعود کرده اند. در 6 بازی این مرحله، بیرانوند آمار خیره کننده 5 کلین شیت را ثبت کرده و در آسیا صدرنشین است. از آنطرف رشید مظاهری در تعداد سیوها بین ایرانی ها رکورددار است و با 25 سیو دومین گلر برتر قاره کهن لقب گرفته است.

 

از هر نظر تقابل این دو گلر می تواند یکی از جذابیت های بازی فردا در فولادشهر باشد و به زیباتر شدن بازی ذوب و پرسپولیس کمک خواهد کرد. تقابل های قبلی این دو دروازه بان هم پرگل و دیدنی بوده است. بازی رفت این فصل با برتری 4 بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید و فصل پیش هم در بازی برگشت پرسپولیس و ذوب به تساوی پرگل 3-3 رسیدند. باید دید فردا کدام دروازه بان در بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل مهاجمان گلزن حریف موفق خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان