Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت : هر گونه ارتباط و همکاری با شرکت تخفیفات بدون مجوز قانونی، غیر مجاز است و فرد خاطی مجرم محسوب می شود و در برابر قانون مسئول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در پی فعالیت مجدد یکی از شرکت های تخفیفات بدون مجوز در شهرستان، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: مدتی پیش درب این شرکت به دلیل فعالیت غیرقانونی و نداشتن مجوز، پلمپ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، گفت : به لحاظ تعهد محضری فعالان این شرکت، مبنی بر عدم فعالیت تا اخذ مجوزهای قانونی با رضایت مشروط اصناف شهرستان، از محل مذکور رفع پلمپ شد.

ابراهیمی ادامه داد : متأسفانه بر حسب اطلاعات واصله افراد مذکور در مکان های مختلف به صورت مخفیانه فعالیت خود را ادامه می دادند، چنانچه روز گذشته نیز یک واحد مسکونی که محل برگزاری کلاس های این شرکت بود، به مدت ۲۴ ساعت پلمپ شد و به دلیل ندامت مالک آن واحد و رعایت حال ساکنین که خانواده بودند فعلا فک پلمپ شده است.

وی تأکید کرد : به اطلاع شهروندان می رسانیم که در حال حاضر هر گونه فعالیتی زیر مجموعه شرکت مذکور، خلاف قوانین می باشد. لذا کوچکترین همکاری و ارتباط افراد اعم از عوامل اجرایی، دست اندرکاران و افراد عادی با شرکت مذکور، جرم و فرد خاطی مجرم تلقی می شود و مجریان قانون قاطعانه با آنها برخورد خواهند کرد.

ابراهیمی در پایان هشدار داد : به لحاظ عدم اخذ مجوز توسط شرکت مذکور تا این لحظه و احتمال کلاهبرداری، به شهروندان توصیه می شود تا زمان اخذ مجوز از هر گونه همکاری با این شرکت خودداری کنند.

واحد بازاریاب اینترنتی پلمپ شده تا کنون مجوز نگرفته است
سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه، نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : این واحد بازاریابی تخفیفات که مدتی پیش در شهرستان به دلیل فعالیت بدون مجوز قانونی پلمپ و رفع پلمپ شد، تا کنون مجوزی از وزارت کشور و دستگاه های ذیربط دریافت نکرده است.

میرحسینی تصریح کرد : لذا همشهریان از هم اکنون مطلع باشند که پس از این این زمان، هر گونه همکاری مستقیم و غیر مستقیم با شرکت مذکور غیرمجاز است و فرد خاطی باید در برابر قانون پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن

.پایتخت یونان، آتن، از راه‌اندازی سیستم پرداخت‌های چندوجهی و بدون تماس برای بهبود تجربه حمل‌ونقل عمومی برای مردم محلی و گردشگران تا پایان سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل شهری آتن در حال راه‌اندازی یک سیستم دریافت کرایه در وسایل‌نقلیه عمومی شهر است که تردد را تسهیل و حمل‌ونقل عمومی را در دسترس‌تر می‌کند. در مرحله اول اجرای این سیستم کاربران اتوبوس‌های فرودگاه بین‌المللی آتن می‌توانند کرایه ۵.۵ یورویی خود را با استفاده از کارت بانکی بدون تماس یا کیف پول موبایل پرداخت کنند. این امر به سرعت با عرضه کامل خدمات سیستم جدید به مترو، تراموا، ترالی‌بوس و اتوبوس در شهر دنبال می‌شود.

اجرای این سیستم نمونه‌ای از چگونگی بهره‌گیری از یک ماژول دسترسی امن مجازی برای بهبود کارت‌خوان‌های قدیمی‌تر، همچنین کاهش هزینه‌های سرمایه و زمان ارائه خدمات است. سیستم جدید پرداخت کرایه حمل‌ونقل آتن یک افزونه ماژولار کوچک است که درون دستگاه‌های اعتبارسنجی موجود در وسایل‌نقلیه جای می‌گیرد تا پرداخت‌های حلقه باز حمل‌ونقل را فعال کند. این سیستم می‌تواند بدون تغییرات عمده در سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای دستگاه‌های موجود با کاهش اتکا به تأمین‌کنندگان مالی برای ایجاد تغییرات عمده و جزئی در ترمینال‌ها و دستگاه‌های دریافت کرایه موجود همراه باشد و با همکاری چندین متخصص پردازش پرداخت‌های حمل‌ونقل آتن در همکاری نزدیک با سهامداران کلیدی مانند بانک ملی یونان در دست اجرا قرار دارد.

پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز فاز اول این پروژه در پایان سال ۲۰۲۴، شهروندان و گردشگران را از تجربه ارتقا یافته سفر در منطقه کلان‌شهری آتن بهره مند خواهد کرد.

کد خبر 751046

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد