Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموندی ها حال و وضع خوشی ندارند. چه بر سر زنبور ها آمده است؟

طرفداری - " هیچ کس اندازه شما دورتموند را کوچک نشان نمی دهد" این همان حرفی است که هواداران دورتموند روی بنر هایشان در بازی امروز نوشته اند. دورتموند دقایقی پیش (شنبه) به مصاف بایر لورکوزن رفت. این در حالی است که آن ها هفته قبل دربی روهر را برابر شالکه واگذار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران همیشه پرشور بروسین ها با بنر هایی، اعتراضشان نسبت به بازی تیم را نشان دادند. مضون دو بنری که به چشم می زدند و کلی هم سر و صدا کرده اند، این بوده است:

"شما ارزش دربی را نفهمیدید و باختید"

"هیچ اراده ای ندارید، هیچ انگیزه ای ندارید، شجاع نیستید و جراتی ندارید، شما تیم نیستید! هیچ کس به اندازه شما دورتموند را کوچک نشان نمی دهد"

گفتنی است این بازی نیمه اولش با نتیجه 1-0 به سود دورتموند  تمام شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس

هواداران فرانسوی صحنه غیرمنتظره‌ای در پارک دو پرنس خلق کردند.

طرفداری | بنر دورتموند توسط هواداران پاری سن ژرمن به آتش کشیده‌ شد.

دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 زنبورها به پایان رسید. دورتموند دست به کار بسیار بزرگی زد و خلاف اکثر پیش‌بینی‌ها، پس از 11 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، هر چند در هر دو بازی رفت و برگشت شانس هم با تیم ترزیچ یار بود و توپ‌های پاری سن ژرمن به طرز عجیبی به تیرک دروازه حریف آلمانی برخورد می‌کردند.

اما یکی از حواشی جنجالی تقابل دو تیم، آتش زدن بنر بزرگ دورتموند توسط هواداران پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس بود. فرانسوی‌ها، بنری که مشاهده می‌کنید را با استفاده از مواد محترقه به آتش کشیدند که اعتراضات گسترده هواداران دورتموند در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • مارکو رویس در میان هواداران دورتموند پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • امباپه: تلاش‌مان برای سربلند کردن هواداران‌ کافی نبود
  • آتش زدن بنر و پرچم هواداران دورتموند توسط طرفداران پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پیش از آغاز بازی / فیلم
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید + رازهای مهم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏