Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@19:06:35 GMT

وست برومویچ لیورپول را هم ناکام گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۰۷۵۸

وست برومویچ لیورپول را هم ناکام گذاشت

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ شاگردان 'یورگن کلوپ' در این دیدار که از هفته سی و پنجم این رقابت ها در ورزشگاه 'هاوتورنرز' برگزار شد، بازی برده مقابل وست برومویچ را با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان بردند.
ابتدا 'دنی انگز' در دقیقه چهارم و 'محمد صلاح ' در دقیقه 72 برای تیم لیورپول گلزنی کردند، اما در ادامه با گل هایی که 'جک لیورمور' در دقیقه 79 و 'سالمون روندون' در دقیقه 88 درون دروازه قرمزها جای دادند این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم لیورپول با کسب این تساوی 71 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند و تیم وست برومویچ نیز با 25 امتیاز درانتهای جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند.
'کلوپ' برای دیدار برابر تیم قعر نشین جدول رده بندی این رقابت ها امروز به چند بازیکن اصلی خود همانند فیرمینیو، چمبرلین و لاورن استراحت داد و از آنان استفاده نکرد.
اما با این وجود بر طبق آمار تیم لیورپول همچنان در بیش از 68 درصد از زمان بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت، آنان در این دیدار بسیار پرحوصله بازی کردند و سرانجام 'دنی انگز' در دقیقه 24 دروازه حریف را گشود و تیمش را پیش انداخت.
در نیمه دوم این دیدار باز هم، شاهد بازی متفکرانه شاگردان کلوپ بودیم، اما جلو کشیدن بازیکنان وست برومویچ برای جبران نتیجه، کلوپ را وادار کرد تا در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند و در همین راستا او فیرمینیو مهاجم برزیلی خود را در دقیقه 70 به زمین فرستاد.
این تغییر بسیار زود جواب داد و با همکاری فیرمینیو و محمد صلاح، آنان موفق به زدن گل دوم شدند. در این دقیقه مثلث محمد صلاح، فرمینو و میلنردر میانه زمین تشکیل و محمد صلاح در یک حرکت ترکیبی از دفاع میانی حریف عبور و با ضربه ای حساب شده دروازه تیم وست برومویچ را گشود.
بازیکنان وست برومویچ که هفته گذشته با برتری برابر تیم منچستریونایتد، قهرمانی تیم منچسترسیتی را قطعی کردند، در حالیکه 2 گل از حریف عقب بودند پا پس نکشیدند و سرانجام در دقیقه 79 به گل رسیدند.دراین دقیقه 'جک لیورمور' برای تیمش گلزنی کرد و اختلاف را به حداقل کاهش داد.
این روند ادامه داشت و کلوپ که برای کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها با 'خوزه مورینیو' در تیم منچستریونایتد جدال نزدیکی دارد باز هم دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد، اما این بار تعداد مدافعان تیمش را بیشتر کرد تا نتیجه بدست آمده را حفظ کند که البته این تاکتیک مثمر ثمر واقع نشد و 'سالمون روندون' در دقیقه 88 دومین گل تیمش را درون دروازه تیم لیورپول جای داد و بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار حساس در پایان با کسب نتیجه تساوی دو بر دو تمام شود.
نکته قابل توجه دراین دیدار آمار گلزنی محمد صلاح بود او با زدن یک گل در این دیدار تعداد گل های خود را به 31 گل افزایش داد و به رکورد 'لوییس سوارز' رسید.
جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس:
1-منچسترسیتی/ 33 بازی/ 87 امتیاز
2-منچستریونایتد/34 بازی/74 امتیاز
3-لیورپول/35 بازی/ 71 امتیاز

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات