Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:16:11 GMT

ارومیه| چهار هزار رقبه آذربایجان غربی سنددار شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۱۳۲۹

ارومیه| چهار هزار رقبه آذربایجان غربی سنددار شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: با همکاری اوقاف تاکنون افزون بر چهار هزار رقبه آذربایجان غربی سنددار شده است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ استانها آذربایجان غربی نظرات

امیر جوان کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تعاملات اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی با دستگاه‌های مختلف از جمله اوقاف و امور خیریه برای صدور اسناد رسمی مالکیتی برای موقوفات اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ششصد برگ سند و چهار هزار رقبه از رقبات آذربایجان غربی سنددار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آمادگی اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی برای ارائه خدمات مطلوب و همکاری همه جانبه در صدور اسناد مالکیت تک برگی کاداستری برای تمامی موقوفات باقیمانده اعلام شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی افزود: تفاهم نامه‌ای مابین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به امضا رسیده و مقرر شده  جلسات مشترکی برای حل و فصل سنددار کردن رقبات و موقوفات استان برپا شود.

وی با اشاره به بهبود نحوه خدمات‌دهی به شهروندان در اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی در سال‌های اخیر اظهار داشت: سال گذشته میزان شکایات و نارضایتی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق نیز در مقایسه با مدت مشابه پیش از آن به نحو محسوسی کاهش داشت.

جوان‌کیا افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی برای توزیع عادلانه درآمدها و کاهش شکاف درآمدی اقدام به راه‌اندازی سامانه تقسیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی با مشارکت دفاتر اسناد رسمی و بانک‌ها کرده که بازخورد بسیار مثبتی داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی تصریح کرد: ارزیابی و عملکرد سازمانی در نهادها و ارگان‌های دولتی از اهمیت بسیاری برخوردار است بنابراین به روسای ثبتی در سطح شهرستان‌های آذربایجان غربی ابلاغ شده تا پایش مستمر فرایندهای اداری و سازمانی را همواره مدنظر قرار دهند تا بتوانند به اهداف سازمانی نائل شوند.

وی افزود: تسریع در انجام امور محوله سازمانی و تسهیل هرچه بیشتر امور اداری با هدف افزایش رضایت شهروندان استان از جمله نکاتی است که امسال بیش از پیش در اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

R41361/P1486/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از محل سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه خبر داد و گفت: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می‌شود.

مجید رستگاری اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود