Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@09:03:43 GMT

کانون امام مهدی(عج) برگزار می کند/جشن بزرگ«نیمه شعبان»

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۲۱۶۷

کانون امام مهدی(عج) برگزار می کند/جشن بزرگ«نیمه شعبان»

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) روستای گرده صفر باقری بخش تخت از برگزاری جشن بزرگ «نیمه شعبان» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری شش روستای منطقه صحرای شمیل در این کانون خبرداد.

علی تیماپور، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) روستای گرده صفر باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت سالروز ولادت فرخنده و با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، جشن بزرگ «نیمه شعبان» به همت کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) و با همکاری و مشارکت کانون های مساجد شش روستای منطقه صحرای شمیل در روستای گرده صفرباقری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این آیین دوشنبه 10 اردیبهشت ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا با حضور قشرهای مختلف مردم روستاهای دهستان شمیل در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای گرده صفرباقری برگزار می شود.

 

تیماپور اضافه کرد: حجت الاسلام علی مریدی، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این آیین در رابطه با فلسفه غیبت امام زمان(عج)، ظهور، وظایف منتظران و مباحث مرتبط با مهدویت به ایراد سخن می پردازد و غلام احمدی پناه، مسئول هیات رزمندگان استان هرمزگان نیز مداحی خواهد کرد .

 

وی از، آذین بندی و چراغانی کردن راه های ورودی به روستا و سردرب کانون و مسجد، اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) با موضوع انتظار، اهدا جوایز ارزنده به کسانی که نامشان مهدی است، برگزاری مسابقه فرهنگی، پهن کردن سفره پذیرایی از مهمانان شرکت کننده در جشن به عنوان بخش دیگری از برنامه های این آیین ذکر کرد.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی همچنین از برگزاری چهار دوره مستمر مسابقات قرآنی در رشته قرائت ترتیل با مشارکت 16 روستای بخش تخت در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) نام برد و بیان کرد: این مسابقات همه ساله در دی ماه به میزبانی روستای گرده صفرباقری برگزار می شود.

 

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ «عفاف و حجاب» ویژه دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی و دبیرستان روستاهای دهستان شمیل و برگزاری دومیدانی، اردو، راهپیمایی و جشن بزرگ 22 بهمن و اجرای طرح تلاوت نور از دیگر برنامه های شاخص کانون امام مهدی(عج) است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز سبک زندگی اسلامی قرآن کریم حمایت از کالای ایرانی دولت بسیج جشنواره جهانی فیلم فجر حضرت عباس ع نیمه شعبان جشن بزرگ روستای گرده صفرباقری کانون فرهنگی هنری امام مهدی عج کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد