Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ورزش های بومی محلی، به دنبال افتتاح ۱۰۰خانه ورزشی در روستاهای استان اصفهان در سال ۹۷ هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ مهدی اسدی عصر شنبه در آئین افتتاح خانه ورزشی روستای کهنگ اردستان، اظهار کرد: فراهم کردن خانه های ورزشی در روستاها به منظور شادابی جوانان بوده و از فقر حرکتی در روستاها جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانه های ورزشی روستایی با مشارکت دهیاری های روستاها افتتاح و توسط اداره ورزش و جوانان شهرستانها  از نظر مالی تامین می شوند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان گفت: امروز ششمین خانه ورزشی روستایی در اردستان افتتاح شده و تا پایان سال دو خانه دیگر افتتاح خواهد شد.

اسدی با بیان اینکه 167 واحد خانه ورزشی روستایی در روستاهای کم برخوردار راه اندازی شده است، تصریح کرد: افتتاح خانه های ورزشی برای دولت هزینه ای در بر نداشته است.

وی تاکید کرد: خانه های ورزشی روستایی دارای امکاناتی همچون میزپینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت و در صورت امکان، محوطه فوتسال و والیبال ویژه برادران و خواهران راه اندازی می شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولیت اصلی خانه های ورزشی با دهیاری ها خواهد بود.

اسدی همچنین تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر ورزش های بومی محلی، به دنبال افتتاح 100خانه ورزشی در روستاهای استان اصفهان در سال 97 هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی در میناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ، دبیر جشنواره گفت: در این جشنواره شش تیم در دو رشته درا و رمازا به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید؛ هنرستان‌های کاربردی با نام جوار صنایع در هرمزگان آماده بهره برداری
محمد خوش صوت افزود: بیش از 300 نوع بازی بومی محلی در شهرستان میناب وجود دارد که دو بازی درا و رمازا در فهرست معنوی کشور به نام میناب ، ثبت ملی شده است.

دیگر خبرها

  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی