Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:35:54 GMT

بارش برف و باران در محور‌های ۴ استان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۲۵۹۳

بارش برف و باران در محور‌های ۴ استان

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت راه‌ها از بارش برف و باران در محور‌های چهار استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت راه‌ها از بارش برف و باران در محور‌های چهار استان خبر داد.

برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه بارش برف در استان اردبیل (اکثر محورها)، استان آذربایجان غربی (محور‌های خوی-چالدران و ارومیه-سرو) و استان آذربایجان شرقی (محور‌های مرند-صوفیان و اهر-تبریز) و بارش باران در استان‌های آذربایجان غربی و مازندران (اکثر محورها) و استان اردبیل (محور پارس آباد-مشگین شهر) و وزش بادشدید در استان‌های همدان و مرکزی (اکثرمحورها) و مه گرفتگی همراه با کاهش دید استان‌های خراسان شمالی و اردبیل (اکثر محورها) گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین است.

سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشند.

محور‌هایی که مسدود می‌باشند:

۱-محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.

۲-محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز.

۳-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود گردید و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین می‌باشد.

۴-استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل.

۵-استان آ. شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) بعلت سیلابی شدن رودخانه، مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهرمی باشد.

۶-استان ایلام محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم بعلت ریزش سقف تونل مسدود گردیده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو می‌باشد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NGu

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات