Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:55:45 GMT

روسیه حریف ایران در فینال لیگ جهانی والیبال نشسته شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۳۵۷۰

روسیه حریف ایران در فینال لیگ جهانی والیبال نشسته شد

تیم ملی والیبال نشسته روسیه با شکست نائب‌قهرمان پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ به فینال لیگ جهانی راه پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته مردان در تبریز تیم‌های بوسنی و روسیه به مصاف یکدیگر رفتند و ملی‌پوشان روسیه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

بوسنی، نائب‌قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۱۱ به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب روسیه شد تا دیدار نهایی این رقابت‌ها را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو دیدار قبلی نیز تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و آلمان موفق به شکست تیم‌های اوکراین و آمریکا شدند.

به این ترتیب در پایان سومین روز دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی والیبال نشسته ایران با سه پیروزی متوالی صدرنشین است.

همچنین تیم‌های آلمان و بوسنی یک برد و دو شکست و تیم آمریکا نیز سه شکست متوالی داشته که در انتهای جدول این رقابت‌ها قرار دارد.

رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور تیم‌های ایران، روسیه، آمریکا، بوسنی، آلمان و اوکراین از ۳۰ فروردین آغاز شده و تا ۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی تبریز ادامه دارد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران ایران و آلمان جدول مردان والیبال موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در دومین روز جام جهانی در باکو جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر بانوان؛ هانیه رستمیان با ۵۷۲ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۰ را ثبت کرد. در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال بازماند.   برنامه روز سوم این مسابقات به شرح زیر است:   شنبه، ۱۵ اردیبهشت: مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵ فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰   فاطمه امینی و پوریا نوروزیان تیم اول و شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام تیم دوم ایران را در تفنگ میکس تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد