Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ در حالی که مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر سال 2018قاره آسیا، از فردا (دوشنبه 2 اردیبهشت ماه) در شهر اورگنج ازبکستان با رقابت دسته 44 کیلوگرم گروه B دختران استارت می خورد، تیم ملی وزنه برداری دختران کشورمان نهایتا پس از 70 سال از آغاز وزنه برداری در ایران، تیمی متشکل از 4 ملی پوش و یک مربی، برای اولین بار به رقابتهای برون مرزی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم 4 نفره نوجوانان کشورمان را پارمیدا محمودیان (دسته 58 کیلوگرم)، الناز باجلانی (دسته 63 کیلوگرم)، مهدیه کلالی (دسته 69 کیلوگرم) و سیده نرگس میرزکی (دسته 75+ کیلوگرم) تشکیل می دهند و خانم ریحانه طریقت نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

*برنامه زمانبندی حضور ملی پوشان دختر کشورمان روی تخته مسابقات آسیایی به شرح زیر است:

پنجشنبه 26 آوریل (6 اردیبهشت ماه):

ساعت 10 به وقت محلی (11:30 به وقت تهران) برگزاری رقابت دسته 58 کیلوگرم گروه B دختران و حضور پارمیدا محمودیان از تیم ملی دختران کشورمان (نخستین نماینده وزنه برداری ایران به روی تخته می رود)

جمعه 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه):

ساعت 10 صبح به وقت محلی (11:30 به وقت تهران) دسته 63 کیلوگرم گروه B دختران الناز باجلانی

ساعت 19 به وقت محلی (20:30 به وقت تهران) دسته 77 کیلوگرم گروه A حسین سلطانی از تیم ملی جوانان

شنبه 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه):

ساعت 10 به وقت محلی (11:30 به وقت تهران) دسته 69 کیلوگرم گروه B دختران، مهدیه کلالی

دوشنبه 30 آوریل (10 اردیبهشت ماه):

ساعت 9 به وقت محلی (10:30 به وقت تهران) دسته 75+ کیلوگرم گروه B دختران، سیده نرگس میرزکی

602

فدراسیون وزنه برداری ایران بانوان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری