Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کاوه برخورداری ،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان گفت: در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در همدان 76 فیلم منتخب اکران و 23 فیلم از کشورهای خارجی بود.

وی افزود: فروردین امسال چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در همدان با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  در این جشنواره 25 درصد از دانش‌آموزان مناطق 19گانه آموزشی از فیلم‌های جشنواره بازدید داشتند، ادامه داد: این جشنواره از تاریخ 26 فروردین‌ماه آغاز شده و 29 فروردین به کار خود پایان داد.

این مسئول اظهار داشت:  این جشنواره در بخش‌های فیلم‌های آموزشی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، انیمیشن کوتاه و بلند، داستان کوتاه و بلند کودک و نوجوان، اولیا و مربیان و نماهنگ برگزار شد.

وی به اهداف جشنواره فیلم رشد اشاره کرد وافزود: بهره‌گیری از توانایی‌های آموزش و پرورش به منظور گسترش فرهنگ آموزش دیداری-شنیداری، جذب مخاطبین بیشتر برای بهره‌گیری از رویدادها و نقش‌های هنری، بهره‌گیری از توانایی‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزش در فرآیند برنامه درسی و تنوع بخشی به محیط ‌های یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت از جمله اهداف این جشنواره است.

برخورداری با بیان اینکه یک‌هزار و 200 اثر برای برگزاری این جشنواره ارائه شد، عنوان کرد: 76 فیلم منتخب از آثار داخلی و خارجی در استان اکران شد.

وی بیان کرد: از 76 فیلم اکران شده در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در همدان 23 فیلم از کشورهای استرالیا، فرانسه، اسلواکی، آمریکا، سوئیس، ترکیه، فنلاند، سوئد، ژاپن، تانزانیا، آلمان، چک، نروژ، اسپانیا و انگلستان بودند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان همدان در پایان با بیان اینکه فیلم‌های این جشنواره هر سال در قالب‌های کوتاه و بلند و در بخش‌های دانش آموزی، مربیان پرورشی و فیلم‌سازان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار فیلم‌سازانی از 37 کشور جهان در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ارائه شده است.

انتهای پیام/ج

فیلم های خارجی در جشنواره بین اللملی فیلم رشد درهمدان اکران میشود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش وپرورش جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان