Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی در همدان تغییر کرد گفت: جشنواره ۱۵ الی ۱۷ اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی دهقان نیری صبح امروز در ستاد استانی نخستین جشنواره ملی پویا نمایی تلویزیونی اظهار داشت: برای برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی همدان فعالیت کمیته‌های جشنواره در نقاط پایانی جمع بندی است و تمامی امورات زیر ذره‌بین کمیته‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی محکمی برای اجرای احسن جشنواره به کار گرفته شده است افزود: با توجه به حضور رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان سخنران در هندوستان به سبب برگزاری اجلاس اروپایی ABU زمان برگزاری جشنواره ملی پویا نمایی در همدان تغییر کرد.

دهقان نیری از احتمال حضور وزیر ارشاد در این جشنواره خبر داد و گفت: عسگری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونان ایشان نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان گفت: رئیس صدا و سیمای ایران دبیر اجلاس اروپایی ABU است که 18 اردیبهشت در هند آغاز می شود و به همین سبب مجبور شدیم زمان جشنواره را سه روز زودتر برگزار کنیم، بر این اساس جشنواره ملی پویا نمایی 15 الی 17 اردیبهشت در همدان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه 530 میهمان در هتل‌های همدان اسکان داده می‌شود بیان کرد: ورود میهمانان به استان 15 اردیبهشت در سالن همایش‌های علوم پزشکی استان و مراسم اختتامیه 17 اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های شهدای استانداری همدان برگزار می‌شود.

دهقان نیری با بیان اینکه پاک کردن صورت مسئله در برخی مسائل جشنواره خوب نیست گفت: ما آگاه هستیم که همه کمیته ها بریا کمک به برگزاری جشنواره آمده‌اند ولی انتظار نداریم به سبب اینکه کار خود را راحت کنند زحمات ما را نادیده گرفته و صورت مسئله را پاک کنند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۰ و ۱۶ از شبکه قرآن و ساعت ۱۳ از شبکه پویا پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی
  • سن بازنشستگی تغییر کرد
  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند