Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@14:40:17 GMT

قیمت و مشخصات هاوال h2 گروه بهمن +زمان عرضه و تحویل

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۸۶۰۱۰

قیمت و مشخصات هاوال h2 گروه بهمن +زمان عرضه و تحویل

مشخصات فنی هاوال h2 گروه بهمن ، شتاب هاوال اچ ۲ ، تحویل هاوال h2 ، زمان عرضه و قیمت هاوال h2

HAVAL H2 محصول جدید گروه خودروسازی بهمن است. این خودرو قرار است از هفته آینده (روز شنبه) با قیمت ۹۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان (تحویل فوری) به فروش برود.

 

هاوال که لقب پرفروش‌ترین خودروهای SUV را در بازار چین یدک میکشد، قصد تسخیر کردن بازار ایران را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول ارائه شده هاوال H2 با تیوولی مقایسه شده است که تیوولی با اختلاف قیمت ۵۰ میلیونی خود، از نظر فنی و امکانات در سطح بسیار پایین تری قرار دارد. این احتمال وجود دارد که تیوولی در ماه‌های آینده در بازار فروش خود با مشکل مواجه شده و نتواند کمافه سابق مشتریان خود را به خرید ترغیب کند.

مشخصات فنی  و موتوری هاوال H2

حجم موتور : ۱.۵تعداد سیلندر :  ۴ سیلندرحداکثر سرعت : ۱۷۰شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر/ساعت (ثانیه)-مصرف سوخت (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۸.۲ظرفیت باک : ۵۵اسب بخار : ۱۵۰گشتاور : ۲۱۰

ابعاد و وزن خودرو هاوال H2

طول (متر)۴.۳۳۵عرض (متر)۱.۸۱۴ارتفاع (متر)۱.۶۹۵فاصله دو محور (متر)۲.۵۶۰ظرفیت صندوق (لیتر)۵۰۰

امکانات و آپشن های هاوال H2

پارکینگ سنسور – جلو و عقب ۶ ایربکABS (سیستم ضد قفل ترمز)سانروف برقی چند حالتهکمربند ایمنی pretensioner – فقط جلوکنترل پایداری دینامیکیترمزدستی الکترونیکی (AUTO HOLD) درب های برقی آینهکیلومترشمارجعبه ابزارچراغ‌های جلو مجهز به سنسور نور محیط + DAY LIGHT با تنظیم ارتفاعصفحه نمایشگر لمسی به سایز ۷ اینچسنسور باران + برف‌پاک‌کن عقبسیستم هوشمند ورود بدون کلید + دکمه استارتصندلی های گرم/سردپوشش چرمی صندلی‌ها و فرمانقفل مرکزیکروز کنترلخودکار قفل دربکنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 و پورت USB،AUX و IPOD و اتصالات بلوتوثتنظیم صندلی – اتوماتیکسیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک و دو ناحیه‌ای با فیلتر تصفیه هواعقب پنجره Defoggerآینه سنسور پارک عقب وسط از جنس الکتروکرومیکچراغ‌های جلو مجهز به سیستم همراهی راننده در مکان‌های تاریکسامانه نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)چراغ HIDفرمان الکتریکی حساس به سرعت، جاذب ضربه و چندکارهدرب های برقی آینهبدن رنگ آینهرادیوآینه‌های جانبی برقی و تاشو به همراه چراغ راهنما+ گرم‌کن ضد بخار + چراغ پیشواز رانندهآنتن کوسه‌ایجای عینک و چراغ مطالعهکارکیت موبایلسیستم تثبیت‌کننده سرعت (کروز کنترل)کنترل صوتی بر روی فرمانکنترل کششتنظیم شیب فرمانسامانه رادار جانبیدوربین دینامیکی عقبسیستم صوتی دالبی با ۶ بلندگوچرخ های آلومینیومییواس بیچرخ ۱۸جدول مقایسه ای هاوال H2 و تیوولی Haval H2:

منبع : یران جیب و اروند خودرو

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه/ پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید