Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مهدی فروزان صبح یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی(ع) خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی خاص و بهره گیری از تجربیات دوسال گذشته پا در عرصه گذاشته ایم تا بهتر از گذشته به زائران اربعین خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: مسئولیت ستاد اربعین هراستان با استاندار است و در خراسان رضوی با جانشینی امور هماهنگی زائران ادامه خواهد داشت و نمایندگان ولی فقیه سپاه پاسداران، سازمان حج و زیارت جمعیت، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری مرکز استان، اوقاف و امور خیریه در این جلسات می توانند حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد اربعین حسینی(ع) خراسان رضوی ادامه داد: از ۲۰ شهریور ستاد اربعین در شهرستان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام آغاز به کار می کند و ۱۰ کمیته اجرایی را در استان خواهیم داشت که کمیته فرهنگی و آموزشی، کمیته حمل و نقل، کمیته اعزام و راهنمایی زایر، کمیته مشارکت های مردمی، بهداشت و درمان، امداد و نجات و اتباع خارجی از جمله آن محسوب می شوند.

وی افزود: وظایف و اختیارات هر کمیته عنوان و ابلاغ شده و دو قضیه باید از ابتدا عملیاتی شود؛ کمیته مستند سازی دستور عمل کشوری اش به دست ما رسیده و اعزام ها امسال به صورت کاروان و شبه کاروان باید صورت گیرد.امسال در ۴ شهر نجف، کربلا، کاظمین و سامرا مسئولیت داریم و در مرزهای استان هیچ مسئولیتی نخواهیم داشت و و دو مرز مهران و شلمچه را انتخاب کرده ایم.

فروزان از راه اندازی قطار مشهد شلمچه بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: مسئولیت گرفتن ویزای دو استان خراسان شمالی و جنوبی به عهده کنسولگری عراق در خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر در مرز شلمچه داشتیم. امسال در کربلا ۳۰ هزار نفر را در بحث اسکان و تغذیه باید پذیرایی کنیم.

مسئول ستاد اربعین حسینی(ع) خراسان رضوی تاکید کرد: در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا ۴ مدیر را انتخاب کرده ایم و برای هر محور از اکنون یک نماینده تام الختیار باید مشخص کنیم. این ۴ نفر از هم اکنون باید کارشان را شروع کنند.

901/900

مهدی فروزان اربعین شلمچه مشهد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره