Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بانک پارسیان در راستای اشتغالزایی و رونق تولید اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان، فریدون احمدی نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در شرایطی که رکود اقتصادی مشکلات عدیده‌ای را برای صنایع و کارخانجات ایجاد کرده، تسهیلات ارایه شده از سوی بانک پارسیان محرک خوبی برای کاهش آمار بیکاری و رونق تولید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی، با بیان اینکه بانک پارسیان در راستای انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه پیش‌قدم است، افزود: اعطای کمک‌های مالی این بانک طبق اخبار واصله در راستای بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه قدم مبارکی بوده که باید از سوی سایر بانک‌ها نیز دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری بانک پارسیان در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام دیگر این بانک بوده، تصریح‌کرد: اعطای وام ازدواج از سوی این بانک توانسته است از انباشت متقاضی دریافت وام بکاهد و کمک شایانی به ازدواج جوانان کند.

احمدی با بیان اینکه تحرک این بانک در راستای کمک به حل مشکل بیکاری با اعطای تسهیلات به صنایع قابل تقدیر است، تصریح کرد: مشارکت در توسعه اشتغال روستایی و کاهش بیکاری از طریق انعقاد قراراداد سه جانبه فیمابین با بنیاد برکت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگ زرینی از فعالیت‌های این بانک است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت ساماندهی موسسات غیرمجاز، گفت: اینکه یک بانک خصوصی در این حوزه ورود کرده و بتواند مطالبات مردم را پاسخ دهد نشان از دغدغه‌مداری آن است.

نایب‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امید است در سال جدید که به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" نام‌گذاری شده، شاهد ارایه فعالیت‌های بهتری از سوی بانک پارسیان برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم، زیرا بانک‌ها نقش محوری در بهبود یا بدتر شدن اوضاع اقتصادی کشور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۸۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند