Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@19:49:32 GMT

حضور در المپیاد ورزش روستایی حائزاهمیت است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۱۲۷۲

حضور در المپیاد ورزش روستایی حائزاهمیت است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش های روستایی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش های روستایی قزوین با اشاره به اهمیت حضور در المپیاد ورزش روستایی اظهارکرد: با برنامه ریزی مدون می توان زمینه را برای حضور ورزشکاران استان قزوین در این میدان مهم فراهم کرد.

جعفری خواستار فعال کردن کمیته آمار و اطلاعات هیات شد و افزود: ورزش در مناطق روستایی مورد استقبال روستاییان قرار گرفته بنابراین باید آمار ورزشکاران فعال در این مناطق مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باتاکید بر لزوم احداث خانه ورزش های روستایی یادآورشد: باید برای احداث خانه ورزش های روستایی مکان یابی و این خانه ها در اکثر روستاها احداث شود.

رئیس فدراسیون ورزش های روستایی خاطرنشان کرد: باید در پیشبرد اهداف هیات از ظرفیت دستگاه هایی که در این زمینه دخیل هستند استفاده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین رئیس فدراسیون برنا ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع

محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه تغییر اراضی کشاورزی از حالت اولیه نیاز به مجوز دارد که احداث باغ نیز از جمله مواردی است که برای احداث آن باید از جهادکشاورزی مجوز گرفت.

وی اضافه کرد: دلیل ممنوعیت احداث باغ در پایاب شبکه دشت قزوین با هدف تامین آب از این شبکه با هدف برون رفت از وضعیت موجود بوده که باید مورد توجه بهره برداران استان قرار گیرد.

عطایی با بیان اینکه روش‌های نوین آبیاری و اجرای الگوی کشت مهمترین راهکار برون رفت از وضعیت موجود در منابع آبی است، ادامه داد: با توجه به وضعیت منابع آبی چاره‌ای جز استفاده از روش‌های نوین برای تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در مزارع استان نداریم.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: طرح جهش تولید به عنوان یک طرح ساختاری و هوشمند در راستای اجرای الگوی کشت و با هدف افزایش تولید اجرا می‌شود که در این طرح با روش کارشناسی می‌توان افزایش تولید در دیمزار‌ها را شاهد باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: رعایت الگوی کشت و استفاده بهینه از منابع آبی می‌تواند علاوه بر حل معضل کم آبی به افزایش راندمان تولید و بهره وری در سطح منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور