Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه نگاه جدیدی به حوزه سلامت در عرصه‌های مختلف ایجاد شده است گفت: از سیاست‌هایی که بسیج جامعه پزشکی دنبال می‌کند جذب و سازماندهی بسیجیان حوزه سلامت کشور است. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، باقرپور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی از اقشار 20گانه سازمان بسیج مستضعفین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بازرسی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: یکی از این سیاست‌هایی که بسیج جامعه پزشکی در طول چند سال متوالی انجام داد جذب و سازماندهی بسیجیان حوزه سلامت کشور در راستای بسیج بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم بسیج جامعه پزشکی تشکل‌هایی است که از این قشر در سطح دانشگاه علوم پزشکی به وجود آمده و در گروه‌های امدادی و درمانی در مناطق محروم مشغول خدمت هستند.

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین افتخارات بنده این است که بخش عمده‌ای از سال‌های خدمت خود را در بسیج و جامعه پزشکی بوده‌ام.

محمدرضا فخر با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی بر هیچ کسی پوشیده نیست یادآور شد: این جامعه بدون هیچ توقع و منتی زحماتی را برای مردم کشیدند و این زحمات گسترده تا کشورهای آفریقایی، افغانستان،  پاکستان، عراق و در جای جای این پهنه جغرافیای ظهور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تأثیرگذارترین خدماتی که در بسیج انجام می‌شود توسط بسیج جامعه پزشکی است اظهار داشت: خدماتی که با حضور بی منت این افراد در سراسر خراسان جنوبی و استان‌های زلزله‌زده و در ایام اربعین در کاظمین انجام شد.

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه جدیدی به حوزه سلامت در عرصه‌های مختلف ایجاد شده است افزود: همچنین با کمک بسیجیان در حوزه بسیج جامعه پزشکی توانستیم نگاه جدیدی را به قشر فرهیخته و پرتلاش حوزه سلامت ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸۶۰ میلیون تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان محکوم کرد.

محدثی نژاد بیان کرد: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت ۸۵۸ میلیون تومان معادل ارزش سوخت، صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: این پرونده مربوط به محموله‌ سوختی است که مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی