Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@22:49:53 GMT

جیمز کامرون امیدوار به ساخت ۴ دنباله آواتار

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۶۲۱۴

جیمز کامرون امیدوار به ساخت ۴ دنباله آواتار

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
«جیمر کامرون» اعلام کرد فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم فیلم علمی-تخیلی «آواتار» در ۱۰۰ روز آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کارگردان ۶۳ ساله کانادایی اعلام کرد: حدود ۱۰۰ روز دیگر فیلمبرداری فیلم قسمت دوم و سوم از مجموعه‌ فیلم‌های «آواتار» آغاز می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این فیلم‌ها ساخت قسمت چهارم و پنجم نیز در برنامه کاری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که فیلمنامه و طراحی موجودات وشخصیت‌های همه این چهار دنباله آماده است گفت: من شخصا به ساخت همه این دنباله‌ها متعهد هستم.

کمپانی فاکس قرار است پخش قسمت بعدی از مجموعه فیلم «آواتار» را بر عهده داشته باشد اما این استودیو در فرآیند فروش به کمپانی دیزنی به قیمت دو میلیارد دلار قرار دارد و «باب ایگر» رئیس دیزنی نیز هنوز طراحی و جزئیات مربوط به دنباله‌های «آواتار» را ندیده و درباره آن اظهار نظری نکرده است.

قسمت اول فیلم «آواتار» در سال ۲۰۰۹ به سینما آمد و در نهایت با  ۲.۷۶ میلیارد دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد و به همراه فیلم «تایتانیک» و «جنگ ستارگان: نیرو بی‌می‌خیزد» تنها فیلم‌هایی هستند که فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار داشته‌اند.

قرار است قسمت دوم فیلم «آواتار» از تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

«کامرون» پیش از این از ساخت همزمان قسمت‌های دوم، سوم، چهارم وپنجم مجموعه فیلم‌های «آواتار» خبر داده بود و طبق برنامه‌ریزی قرار است «آواتار ۳» از تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، «آواتار ۴» از تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و «آواتار ۵» نیز از تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ در سینماهای جهان اکران شود.

در همین زمینه: رونمایی از دن کیشوت پس از ۲۰ سال انتظار ناتالی پورتمن رژیم صهیونیستی را بایکوت کرد برای شبکه نتفلیکس |‌ بازی ادریس البا در سریال کمدی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمربند کویپر و ابر اورت: لبه‌های منظومه شمسی!
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • دنباله‌دارها، سیارک‌ها و شهاب‌سنگ‌ها: بازدیدکنندگان فضا
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت