Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@09:06:58 GMT

دیدار مسوولان باشگاه پرسپولیس با رییس پلیس پایتخت+ عکس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۶۶۴۲

دیدار مسوولان باشگاه پرسپولیس با رییس پلیس پایتخت+ عکس

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سردار حسین رحیمی امروز یکشنبه میزبان حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا حاجی بیگی و ایرج عرب بود. در جریان این ملاقات درباره موارد گوناگون مربوط به مسائل انتظامی و امنیتی برگزاری مسابقات گفتگو شد.

 

رئیس پلیس تهران در دیدار با مسوولان باشگاه، قهرمانی سرخپوشان را تبریک گفت و گرشاسبی نیز قدردانی باشگاه پرسپولیس به خاطر زحمات نیروی انتظامی در جهت برگزاری امن مسابقات را اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گرشاسبی در پایان این ملاقات در گفتگویی اظهار داشت: بین باشگاه پرسپولیس و نیروی انتظامی تعامل و هماهنگی خوبی وجود دارد که اثرش را در جریان برگزاری بازی‌ها بر روی سکوها شاهد هستیم. با این تعامل و همکاری ناهنجاری‌ها کمتر شده است. تلاش شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی، باعث ایجاد امنیت است. آنها در جریان برگزاری رقابت‌ها، همه جا از درهای ورودی تا روی سکوها حضور دارند و وظیفه ذاتی خود را به خوبی و به بهترین شکل انجام می‌دهند.

 

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که سردار رحیمی و مجموعه ایشان نیز تفکر فرهنگی و اجتماعی بالایی دارند. همین امر کمک زیادی به انجام بهتر و دقیق‌تر امور کرده است. من این مسائل را از زاویه مدیر پرسپولیس مطرح می‌کنم ولی وقتی مدیر کل ورزش تهران بودم نیز این هماهنگی و تعامل وجود داشته است که جای قدردانی دارد. ما در باشگاه پرسپولیس همواره به مشوقین تاکید کرده‌ایم به توصیه‌های امنیتی نیروی انتظامی گوش داده و آن را به کار ببندند چون خروجی این مساله به نفع خود آنها و فوتبال خواهد بود.

 

سردار حسین رحیمی نیز در حاشیه این دیدار در گفتگویی حضور یافت و گفت: نگاه ما باید نگاه اجتماعی و همه جانبه باشد. همه عزیزانی که در مجموعه پرسپولیس و استقلال حضور دارند، اعم از هیأت مدیره، مدیر عامل و بازیکنان یا مشوقین و طرفداران، جزو خانواده‌ای هستند که می‌توانند با حضور منطقی و بر اساس اصول خود، به حل بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی کمک کنند.

 

وی ادامه داد: ما برای اینکه امنیت بازی‌ها فراهم باشد و مشکل و دغدغه‌ای برای باشگاه‌ها، مردم و برگزار کنندگان مسابقات وجود نداشته باشد، تمام قد در کنار همه عزیزان ایستاده‌ایم.

 

رئیس پلیس پایتخت در پایان اظهار کرد: همچنین جا دارد تبریک ویژه‌ای هم به مدیریت، اعضای تیم و هواداران پرسپولیس بزرگ بگویم که موفق شدند، به دومین قهرمانی پیاپی دست پیدا کنند.

 

 

 

451

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر سه شنبه در جلسه طرح سپاس شهرستان ضمن تبریک گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمت گزاری انجام شود.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند، افزود: مسؤولان به عنوان خادمان مردم باید به دیدار خاندان معظم شهدا و ایثارگران بروند و از روحیه انقلابی و جهادی والدین شهدا و جانبازان و آزادگان انرژی مثبت بگیرند.

وی گفت: خانواده معظم شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از تمام هستی و سرمایه خود گذشتند و امروز همه مردم و مسؤولان موظفند تا با تمام توان، شأن و جایگاه آنان را حفظ کرده و خواست آنان را در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برآورده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان شهرستان تکریم خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: مسؤولان شهرستان علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی نسبت به ارج نهادن به مسائل فرهنگی، ارزشی و اجتماعی، در برنامه‌های دیدار خانواده شهدا حضور پررنگ داشته باشند.

فرماندار شفت در تکریم و تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر گفت: خانواده‌های شهدا محق خدمت هستند و ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش مضاعفی داشته باشیم.

نقدی ادامه داد: طرح سپاس یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که در اولویت کار ما قرار دارد، برخی پدران و مادران شهدا در دوران کهولت سن به سر می‌برند و نیاز به سرکشی و دیدار بیش از پیش دارند.

خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند

نقدی گفت: خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و مسؤولان موظفند تا با سرکشی مداوم به آنان، ضمن رفع مشکلات این خانواده معظم، در مسیر خدمت رسانی به مردم، از والدین شهدا طلب دعای خیر کنند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

نقدی با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسؤولان به شمار می‌رود، بیان کرد: مسؤولان باید به صورت دوره‌ای با خانواده معظم شهدا دیدار و از آنها دلجویی کنند چراکه همه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است.

فرماندار شفت با بیان اینکه خانواده‌های شهدا وارثان این نظام و انقلاب هستند، گفت: صحبت‌های دلگرم کننده خانواده شهدا در امید دادن به جامعه به اندازه چندین سخنران مطرح تأثیر گذار است چرا که از جان و دل سخن می‌گویند.

کد خبر 6086400

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است