Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا شاهرخ جعفری عصر یکشنبه در نشست خبری در اداره استاندارد آستارا افزود: اداره استاندارد این شهرستان در اجرای استاندارد کالاهای صادراتی و وارداتی بر اقلام مشمول مقررات استاندارد اجباری، نظارت و در صورت انطباق آنها با استانداردهای ملی مجوز صادرات و واردات صادر می کند.
وی بیشتر کالاهای صادراتی مشمول گواهینامه استاندارد را انواع کشمش و خرما به وزن 280 تن و به ارزش 11 میلیارد و سه میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: صادرات کالاهای دریافت کننده گواهینامه استاندارد از نظر وزن 29 درصد و از نظر ارزش 14 درصد نسبت به فروردین ماه سال گذشته کاهش یافته است.
جعفری بیان کرد: در فروردین ماه 10 گواهینامه انطباق با استانداردهای ملی برای کالاهای وارداتی نظیر انواع ورق های فولادی، خوراک دام، میلگرد و تخته ام دی اف به وزن چهار هزار و 423 تن و به ارزش 51 میلیارد و 340 میلیون ریال صادر شد.
او با بیان اینکه تعداد گواهینامه های صادر شده برای کالاهای وارداتی در فروردین ماه 42 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته ، افزود: واردات کالاهای دریافت کننده استاندارد در ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از نظر وزن 639 درصد و به لحاظ ارزش 291 درصد افزایش داشته است.
جعفری تعداد اظهارنامه های ارائه شده برای تعیین ماهیت کالاهای صادراتی را در ماه قبل، 9 فقره برای یک هزار و 122 تن کالا و تعداد اظهارنامه های کالاهای وارداتی را 15 فقره برای یک هزار و 314 تن کالا اعلام کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان گیلان استاندارد خرما خوراک واردات موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد