Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه بجنورد در پیام مشترک رحلت آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت محمد رضا صالحی وحجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر رحلت عالم نستوه و خستگی ناپذیر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، مایه تاثر و تاسف عمیق و تألم خاطر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آحاد مردم ولایتمدار خراسان شمالی خاطرات وخدمات تحسین برانگیز بسیاری از این عالم ربانی بیاد دارند آن مرحوم پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، همراه و همدوش مردم آگاه و انقلابی در این دیار پیشگام وجلودار بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کسوت امامت جمعه شهرستان بجنورد به تحکیم نظام نوپای جمهوری اسلامی همت گماشت در دوران دفاع مقدس درکنار رزمندگان غیور ومردم ولایت مدار راست قامت ایستاد.

پس از آن نیز در سنگر نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی، رهبری نظام و مردم استان داشت.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت این عالم بزرگوار به رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، مردم عزیز استان خراسان شمالی و خانواده و بازماندگان وآرزوی علو درجات برای ایشان، سه روز عزای عمومی تا روزسه شنبه در استان اعلام می نمائیم.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان