Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:26:34 GMT

بصیرت مانع انحراف و توطئه های دشمنان است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۹۹۷۳۱

بصیرت مانع انحراف و توطئه های دشمنان است

بیرجند_نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش برای جلوگیری از وحدت مسلمانان است، گفت:تنها راه نجات و مانع انحراف و توطئه های دشمنان داشتن بصیرت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی بصیری پور، نخستین شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت: مقام اهل بیت(ع) در میان دوست و دشمن یک جایگاه استثنایی و قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرقد مطهر امام علی (ع) تا زمان موسی بن جعفر(ع) بخاطر شر تکفیری ها پنهان بود، بیان کرد: همانطور که امروز فتنه بزرگ حمله به حرم اهل بیت(ع) را می بینید و امروز نیز کشورهای غربی پشت آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنان که مشاور بزرگ معاویه و یزید یک نفر رومی بود و امروز نیز همان صحنه تاریخ است، عنوان داشت: چه در آن زمان و چه در امروز مهمتر از همه چیز بصیرت بوده و پاسخ راه های انحرافی بصیرت است.

عبادی با اشاره به اینکه غرب از ۷۰ سال قبل در فلسطین اسلامی به دنبال رسیدن به خواسته های خود هستند، بیان داشت: اشغالگران در این مدت به پشتوانه کشورهای غربی این منطقه اسلامی را همواره پر از آشوب نگه داشتند تا در مقابل آسیب ها اسرائیل را حفاظت کنند.

سرنوشت کشورهای اسلامی در گرو عراق و سوریه است

وی ادامه داد: امروز نیز وهابی ها در اجرای منویات استکبارگران به دنبال تصرف عراق و سوریه هستند تا مرز اسرائیل کنار کشور ایران قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: سرنوشت انقلاب و بسیاری از مردم مسلمان جهان در گرو این قضیه بوده و به همین دلیل است که این همه اسرائیل از تکفیری ها حمایت کردند.

عبادی با بیان اینکه حضور مدافعین حرم، مشاوران نظامی و طرح ها و برنامه های کارشناسی شده در یک فرصت ناباور عراق و سوریه را از وجودشان پاک کرد، افزود: این یعنی امروز مرز شما پشت دیوارهای فلسطین اشغالی است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در هر طرحی و برنامه ای که دارد به شیطنت روی می آورد و راه نجات از آن بصیرت است، بیان داشت: طرح و برنامه آن ها این است که مسلمین به وحدت نرسند چون می دادند در این صورت کارشان تمام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در اسلام نه مسئله نژاد و نه طایفه، قبیله و مذهب سبب تفرقه نمی شود بلکه مکمل هم هستند، گفت: دشمن هر نوع کاری که بتواند مسلمان را نسبت به مسلمان بی تفاوت کند، طراحی کرده و پاسخ آن بصیرت است.

طرح دشمن برای جدایی مسلمانان

عبادی با بیان اینکه در زمانی که کشورهای مسلمان در آتش جنگ می سوزند ۱۰ میلیارد دلار از کشور به جیب هتل های کشور ترکیه رفته است، عنوان داشت: این در حالی است که برخی از گرسنگی می میمرند و این ها برای جدایی مسلمانان طراحی شده اند.

وی تأکید کرد: در هر کجای دنیا مسلمانان اگر مشکلی دارند مشکل همه است و هر دستی که ما را از فکر آن ها دور کند، دست بیگانه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه در این روز باید دست دشمن را بشناسید، افزود: نفوذ در آستین من و شما بوده و هر کس به نفع بیگانه و ضرر مسلمانان حرف بزند، مردم را از فکر مسلمانان و ارزش شهدا دور کند و به کار لهو و لعب سوق دهد، نفوذی دشمن است.

عبادی با بیان اینکه امروز دنیا به دو جبهه استکبار و عدالت خواهی تقسیم شده است، بیان کرد: بنابراین مواضع، حرف و سخن خود را باید طبق معیارهای اسلامی قرار دهیم و به هر نحوی از استکبار جهانی دوری کنیم تا در جبهه کفر نباشیم.

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان بارش باران شهرکرد خرم آباد شیراز خطبه های نماز جمعه ارتش جمهوری اسلامی ایران بارش برف کهگیلویه و بویراحمد بیرجند یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۹۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم

حادثه‌ای در پی انحراف اتوبوس از یک جاده کوهستانی در شمال کشور پرو رخ داد.

حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای ۲۰۰ متری در شمال پرو دست‌کم ۲۵ کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایسنا، این حادثه در پی انحراف اتوبوس از یک جاده کوهستانی در شمال این کشور رخ داد.

گزارش‌ها همچنین حاکیست این سانحه دست‌کم ۱۷ مصدوم داشته است هرچند تعداد دقیق مصدومان هنوز تایید نشده است.

اتوبوس به داخل این دره در نزدیکی شهر «کاخامارکا» در رشته کوه‌های آند سقوط کرده است.

اتوبوس حدود ۵۰ مسافر داشته و پس از سقوط در حاشیه رودخانه‌ای که در اعماق دره جاری است، متوقف شده است. شاهدان می‌گویند جریان آبِ رودخانه، چند تن از مسافران را با خود برده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود