Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- هفته بيست و نهم ليگ برتر با حواشي و اتفاقت جالبي همراه بود.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، صعود آرام نفت در فوتبال ايران، با سقوطي ناگهاني به پايان رسيد. نفت تهران از ليگ يک به ليگ برتر رسيد، سهميه آسيايي گرفت، تا آستانه قهرماني ليگ برتر جلو رفت و حتي حضور در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه اين مسير، با تصميم فروش نفت تهران توسط وزارت نفت به پايان رسيد و قطعي شدن سقوط اين تيم به ليگ يک با شرايط نامعلوم مالکيت و عدم اعتناي وزارت نفت، شايد مثل راه آهن و صبا نقطه پايان اين تيم ريشه دار تهراني باشد. از زماني که وزارت نفت تصميم به واگذاري باشگاه نفت تهران گرفت، زردهاي تهراني بين مالکين عجيبي دست به دست شدند. مالکيني که در مقاطعي حتي توپ و آب معدني تمرين تيم را هم تامين نکردند و از بعضي از مربيان و بازيکنان باشگاه هم بخاطر بالا رفتن مطالبات‌شان، يک طرفه قراردادشان را فسخ کردند و از اين تيم جدا شدند. اين فصل داستان نفت، غم‌انگيزتر شد و اين تيم 5 بار مربي عوض کرد. کريمي و درخشان، هر کدام دو مقطع اين تيم را هدايت کردند. نتايج خوب نفت با افاضلي هم، فقط سه هفته طول کشيد و 5 باخت پياپي، آن‌ها را به ليگ يک فرستاد.
حسين فرکي، يحيي گل‌محمدي، عليرضا منصوريان و علي دايي به عنوان مربي و عليرضا بيرانوند، وحيد اميري، مرتضي پورعلي‌گنجي، کمال کاميابي‌نيا، ايمان مبعلي، وريا غفوري، علي قرباني، ارسلان مطهري، لئاندرو پادواني، رضا اسدي، غلامرضا رضايي، رضا نوروزي و حتي در يک فصل جلال حسيني، بازيکناني بودند که در سال‌هاي اوج نفت تهران حضور داشتند. اگر تصميم ناگهاني وزارت نفت نبود و بخشي از آن‌ها هم حفظ مي‌شدند، شايد حالا اين تيم، حداقل براي سهميه آسيايي رقابت مي‌کرد و به فکر مالکي جديد براي حضور در ليگ يک نبود. داستان منظم‌ترين تيم ايران، در اوج بي‌نظمي به پايان رسيد. با اهداف بزرگي که هر سال، نزديک‌تر مي‌شدند اما حالا فقط خاطره‌اي از آن‌ها باقي مانده است. خاطره تيم يحيي که تا هفته آخر صدرنشين بود و تيم منصوريان که يک برد با قهرماني فاصله داشت. خاطره تيمي که يادگارهايش، تقريبا دو ماه ديگر در روسيه هستند و خودش، معلوم نيست اين بار به دست چه کسي سپرده خواهد شد. نفت امروز در جم سوخت. حالا با قاطعيت مي توان تصميم هاي بد مديريتي از بالا به پايين نفت تهران را سوزاند.

حسين حسيني دروازه بان جوان استقلال با انتشار پستي در صفحه اينستاگرامش به انتقادات واکنش نشان داد. حسين حسيني پس از ديدار با پيکان در صفحه شخصي خود نوشت:
روح و روان من داغون شده توي اين ١ سال همش با فشار و استرس درون دروازه مي ايستم كاري با من كردن كه هر بازي استرس گل خوردن دارم يه ١٪؜ ارامش ندارم... خيلي از رسانه ها بخاطر نزديكي جام جهاني و اينكه من و از تيم ملي دور كنن دست به هر كاري ميزنن...(نگذاريد اسمتون رو فاش كنم) من يه جوونم كه عاشق استقلالم مگه هيچوقت نبايد گل بخورم؟؟؟؟؟؟؟مگه دروازبان هاي ديگه ليگ گل نمي خورن ركوردو كلين شيت برا خودتون تو اين مدت عصباني و افسرده شدم ديگه نميتونم هم با هواداراي رقيب بجنگم هم بعضي از هواداراي خودي انقدرم سياست ندارم كه بخوام با ريا و دورويي كار خودمو پيش ببرم...
اقاي شفر دست شما رو مي بوسم كه از روز اول حامي من بودي
خدافظ...

در هفته بيست و نهم ليگ برتر، تقابل شاگردان عبداله ويسي با شاگردان سابق اين سرمربي با نتيجه 3 بر 2 به نفع استقلال خوزستان به پايان رسيد و اين تيم جواز حضور براي فصل بعد را کسب کرد. آبي هاي خوزستان جايگاه مناسبي در جدول رده بندي ندارند و براي بقا در ليگ برتر مبارزه مي کنند. البته با کسب 2 برد در 4 ديدار اخير تا حدودي به شرايط خود سر و سامان داده و اميدوار به حفظ سهميه هستند. اين تيم باخوردن 37 گل بعد از سياه جامگان سقوط کرده و مشترکا با نفت تهران، صاحب بدترين خط دفاعي ليگ برتر مي باشند. استقلال در بازي امروز با ارائه بازي زيبا و کسب 3 امتياز، 30 امتيازي شد و موفق به حفظ نماينده استان خوزستان براي فصل آينده گرديد. در سمت ديگر، طلايي پوشان اصفهان که بدترين فصل حضور خود در 17 دوره ليگ برتر را تجربه مي کنند، در تلاش براي کسب يک امتياز و تثبيت حضور خود براي فصل آينده هستند. رکورد دار قهرماني در ليگ برتر بعد از 4 باخت پياپي و ايجاد نگراني براي طرفداران خود ، در 6 هفته اخير تنها 1 شکست کسب کرد و با کسب 9 امتياز تا حدودي از انتهاي جدول فاصله گرفتند. با اين شکست، سپاهان همان 29 امتياز باقي ماند و در رده چهاردهم جاي گرفت ولي با توجه به شکست نفت تهران، بالاخره اين تيم اصفهاني در فصل کابوس وار خود موفق به بقا در ليگ برتر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد.

طرفداری | رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب