Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین این نهاد و اوقاف و امور خیریه استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در ترویج فرهنگ انفاق و احیای سنت حسنه وقف منعقد شد، گفت: گسترش و تعمیق فرهنگ وقف، احسان و نیکوکاری، همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی و شناسایی افراد نیکوکار از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی با اشاره به اینکه این نهاد متعهد شد اهمیت و جایگاه وقف را برای خانوار‌های تحت حمایت تبیین کند، گفت: در این زمینه هر دو طرف توافق کردند همایش سالانه تجلیل از خیران وفق را برگزار کنند.

وی یادآور شد: ابلاغ به مساجد تبریز برای کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان، واگذاری محل‌های وقفی قابل استفاده برای اشتغال مددجویان و کمک به مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد استان از محل اجرای وقف از تعهدات مهم اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به مدت و تاریخ اعتبار این تفاهم‌نامه، عنوان کرد: تفاهم‌نامه از تاریخ تنظیم تا دو سال اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است. 

 

انتهای پیام/ش

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امضاشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم جز خوانی قرآن کریم در دوازدهمین سال متوالی بصورت ویژه در تمامی آستان‌های متبرکه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک افزود: یکی آستان‌های متبرک آستان مقدس امامزادگان ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی) وامامزاده هلال بن علی در آران و بیدگل بود.

وی ادامه داد: با همکاری و پشتیبانی صداوسیمای استان مراسم جز خوانی در ۳۰روز از ماه مبارک ضبط و در رسانه پخش شد که گام موثری در ترویج فرهنگ قرآنی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: برای قدردانی از تلاش ۸۰ خادم قرآنی، قاریان، دست اندرکاران و عوامل موثر صداوسیمای استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد