Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@22:52:45 GMT

آیت الله جنتی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۲۴۸۲

آیت الله جنتی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت

خبرگزاری شبستان: رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان نواز(ره) عضو مجلس خبرگان رهبری را به بازماندگان مکرّم، شاگردان، حوزه‌ی علمیه و همه‌ ارادتمندان ایشان و مردم عزیز استان خراسان شمالی تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرآن کریم دولت مجلس سپاه پاسداران سبک زندگی اسلامی حسن روحانی مهدویت سعدی جشنواره جهانی فیلم فجر نماز جمعه آیت الله مهمان نواز پیام تسلیت آیت الله جنتی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت تولید؛ سیره‌ اقتصادی ائمه‌ معصومین(ع) در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی صدر توسط انتشارات انقلاب اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

مرور بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از ابتدای دوران مسئولیّت چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در جایگاه رهبری و علی‌الخصوص در پانزده سال اخیر نشانگر تأکید و توجّه علی‌حدّه‌ی معظّم‌لّه بر تصحیح و توسعه‌ی اقتصاد و راهبردهای حلّ چالش‌های آن بوده است. اقتصادی که مبتنی بر اصولی اسلامی و عدالت‌محور بنیان شده باشد، یعنی همان که در اندیشه و سیره‌ معصومین(سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) از آن سخن به میان آمده است.

کتاب «روایت تولید» به بیان نمونه‌هایی از این راهبردها و خطوط اقتصاد اسلامی مطرح شده در کلام رهبری می‌پردازد؛ راهبردها و چهارچوب‌هایی که با واکاوی تاریخ اسلام و دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی نبوی و سیره‌ی معصومین(ع) نشانه‌هایی از آنها را در بیان و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم و اهل‌بیت(ع) می‌بینیم.

این‌کتاب با ۲۹۶ صفحه و قطع رقعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6099224 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • آیت‌الله جنتی: بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • بیداری جوانان غربی و انزجار آن‌ها از اسراییل قابل پیش‌بینی بود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران