Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اصفهانی قایقرانی ایران گفت: بعد از بازی‌‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌جو در ورزش اصفهان نبودم چون مسئولان اصفهان کمی به من کم‌لطفی کردند، اما هدفم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، کسب مدال طلا است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها اصفهان نظرات

احمدرضا طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شرایط خود و اردوهای تیم ملی قایقرانی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: اردوهای تیم ملی زیر نظر یک مربی خارجی که در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو هم با او کار می‌کردیم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه سطح آمادگی‌ام با توجه به اینکه حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی باقی مانده، خوب است. فعلاً در یک هفته استراحت بین اردوها به سر می‌بریم و اردوی جدید تیم ملی نیز از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: 14 می به آلمان اعزام می‌شویم و پس از اردویی 2 هفته‌ای در این کشور، به کاپ جهانی اعزام می‌شویم و پس از آن به ایران برمی‌گردیم. طبق گفته مسئولان فدراسیون، تیم ملی قایقرانی آلمان هم در همین کمپ تمرین می‌کند و اردوهایی که در این کمپ برگزار می‌شود، شرایط خوبی دارد.

طالبیان در مورد شرایط قایقرانی ایران گفت: در بازی‌های آسیایی جاکارتا مواد رشته قایقرانی نسبت به دوره قبلی این بازی‌ها کمتر شده و کشورها محدویت دارند. مثلاً رشته کایاک تک نفره 1000 متر که در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو و اینچئون در آن شرکت کردم را حذف کرده‌‌اند و رشته‌های جدید اضافه شده است، اما با توجه به اینکه این مسابقات برای خانواده قایقرانی بسیار مهم است و در بازی‌های آسیایی اینچئون در قایقرانی عقب افتادیم، امسال سرمایه‌گذاری خوبی در این رشته انجام شده و امیدوارم چند ماه آینده نتیجه این سرمایه‌گذاری را ببینیم.

ملی‌پوش اصفهانی قایقرانی ایران درباره رشته‌هایی که قرار است در آن‌ها شرکت کند، اضافه کرد: سرمربی تیم ملی مربی جدید است و هنوز رشته‌هایی که قرار است در آن‌ها شرکت کنم قطعی نشده است، اما احتمالاً در کایاک 2 نفره 1000 متر و کایاک 4 نفره 500 متر شرکت خواهم کرد.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو در پاسخ به اینکه ورزش اصفهان در بازی‌های آسیایی جاکارتا از او انتظار چه مدالی داشته باشد، اظهار داشت: بعد از بازی‌‌های آسیایی 2010 گوانگ‌جو در ورزش اصفهان نبودم و با قایقرانی اصفهان کار نکردم چون مسئولان ورزش اصفهان کمی به من کم‌لطفی کردند. هدفم در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، کسب مدال طلا و ارتقای رنکینگ قایقرانی ایران است.

طالبیان درباره افتی که پس از نایب‌قهرمانی در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون تجربه کرد، گفت: بعد از تعلیق فدراسیون و مشکلات مدیریتی که زمانی در فدراسیون قایقرانی به وجود آمد، نه فقط من پیشرفتی نداشتم بلکه این شرایط برای تمام خانواده قایقرانی ایران به وجود آمد. البته مدال‌‌هایی که قایقرانان ایرانی کسب کردند انتظارات را بالا برده است، اما خوشبختانه با ثبات مدیریتی در فدراسیون خلأهای موجود پر شده است که نتیجه آن در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی