Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:04:07 GMT

واریز ۲ میلیارد تومان به حساب سازمان هواشناسی توسط دولت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۳۱۰۸

واریز ۲ میلیارد تومان به حساب سازمان هواشناسی توسط دولت

مطابق گزارش خزانه‌داری کل کشور حدود ۲ میلیارد تومان بابات حقوق و مزایای مستمر و سایر هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر به حساب سازمان هواشناسی واریز شده است. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ اقتصادی اقتصاد ایران راه و مسکن نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش جامع پرداخت‌های نقدی خزانه‌داری کل کشور از محل بودجه‌های عمومی در تاریخ اول و دوم اردیبهشت ماه امسال 100 میلیون تومان (1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

058.932.924 ریال) و 510 میلیون تومان (5.102.003.941 ریال) بابت حقوق و مزایای مستمر به حساب مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی واریز شده است.

برای این مرکز به شماره تراکنش 22567 مبلغ 506 میلیون تومان (5.061.000.000 ریال) با عنوان "سایر هزینه‌های اجتناب ناپذیر" واریز شده است.

طی در اول و دوم به ترتیب 948.240.999 ریال و 4.181.639.915 ریال به حساب سازمان هواشناسی کشور واریز شده است. همچنین 1.4 میلیارد تومان (14.246.000.000 ریال) بابت سایر هزینه‌های اجتناب ناپذیر به حساب این سازمان واریز شده است.

به گزارش تسنیم، در گزارش جامع پرداخت‌های نقدی خزانه‌داری کل کشور از محل بودجه‌های عمومی به جز سه زیرمجموعه وزارت راه هیچ نشانی از سایر زیرمجموعه‌ای این وزارتخانه به چشم نمی‌خورد.

انتهای پیام/

 

 

R1012188/P1012122/S7,77,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواشناسی عباس آخوندی وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی عباس آخوندی وزارت راه سازمان هواشناسی عباس آخوندی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 6093553 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم