Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@04:49:21 GMT

بلاتکلیفی واحد های مسکن مهر کوزو

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۶۱۷۳

بلاتکلیفی واحد های مسکن مهر کوزو

به گزارش پارس نیوز، 

 برخی متقاضیان مسکن مهر فاز 11 پردیس از بلاتکلیفی در تحویل واحدهای خود خبر می‌دهند که قرار بوده پس از طی روال معمول به آنها واگذار شود. یکی از متقاضیان طرح مهر در این‌باره به تسنیم، گفت: دیروز برای رسیدگی به وضعیت واحد مسکن مهر به همراه تعدادی از متقاضیان بهپردیس رفتیم که شرکت عمران اعلام کرد کارگاه مسکن مهر کوزو تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که با یادآوری این‌که سه سال است که قسط واحد مسکن مهر را می‌پردازم، تصریح کرد:‌ این در حالی است که هنوز واحد مذکور را تحویل نگرفته‌ام و ماهانه حدود 300 هزار تومان قسط پرداخت می‌کنم.

وی بیان کرد:‌سال گذشته شرکت عمران پردیس به متقاضیان اعلام کرد حدود 12 میلیون تومان برای تحویل واحد واریز کنند که این کار را انجام دادیم، اما متاسفان امروز می‌گویند کوزو رفته است.

وی ادامه داد: شرکت عمران می‌گوید اختلاف با شرکت ترکیه‌ای کوزو را از داوری بین المللی پیگیری خواهیم کرد.

این متقاضی مسکن مهر با اشاره به این‌که تاکنون حدود 40 میلیون تومان (39 میلیون و 750 هزار تومان) را با مصیبت تهیه و برای مسکن مهر پرداخت کرده است، گفت: پس از واریز 12 میلیون تومان به ما نامه تحویل کلید و قرارداد 5 برگی را دادند، اما هنوز موفق نشده‌ایم واحد خود را تحویل بگیریم.

به گزارش تسنیم، پیگیر‌ها از مدیران و مسئولان ذی‌ربط از جمله قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل جدید متقاضیان مهر بی نتیجه ماند.

گفته می‌شود مدیرعامل شرکت کوزو از ایران خارج شده و برادر وی در حال مذاکره با شرکت عمران پردیس برای برطرف کردن مشکلات تحویل واحدهای مسکن مهر است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسکن مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی ایران مشکلات مسکن مهر پارس پردیس تقاضا پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین

شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی واقع شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما  قرعه کشی حدود ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی به انجام رسیده است و وجه مورد نظر توسط متقاضیان پرداخت شده و پروانه ساخت نیز دریافت کرده اند، اما هیچ زمینی به متقاضیان واگذار نشده است.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام، یک سال شده به تعداد ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی در شهر خوسف از شهر‌های خراسان جنوبی قرعه کشی انجام شده است ما نیز واریز وجه را انجام دادیم و پروانه ساخت گرفتیم ولی زمین را واگذار نمی‌کنند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد