Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@08:34:50 GMT

خسرو شکیبایی در وجودم جریان دارد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۷۵۴۰

خسرو شکیبایی در وجودم جریان دارد

فرزند "خسرو شکیبایی" گفت: من برای بازی در هر پروژه ای که حاضر شده ام چندین بار تست داده ام. در سینما نمی توان با اعتبار پدرم جلو رفت و این کاملا مشخص است که اگر نتوانم خودم را ثابت کنم باید از این عرصه بروم.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، پوریا شکیبایی فرزند مرحوم خسرو شکیبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، درباره فعالیت های خود گفت: من در حال حاضر کار خاصی انجام نمی دهم و در پروژه ای حضور ندارم، تنها مطالعه می‌کنم، گاهی می‌نویسم و فیلم می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص وضعیت سینمای امروز ایران تصریح کرد: در حال حاضر سینما وضعیت راکدی دارد البته هر سال بعد از عید نوروز به یک آرامشی می‌رسد و از خرداد به بعد دوباره شروع می‌شود. از فعالیت سینما در بهار نمی توان انتظاری داشت و من هم شکایتی ندارم. همچنین پیشنهاد چند تئاتر داشتم اما موقعیت همکاری فراهم نشد.

این بازیگر سینما اظهار کرد: قصد دارم در تئاتری بازی کنم که از آن بیاموزم. سینما هم محترم است چراکه با پول آن بزرگ شده ام، سینما هم برای خود مدرسه است، تمایل دارم در سینما نیز حضور پیدا کنم و قصد ندارم که بین این دو، یکی را انتخاب کنم.

شکیبایی درباره اولین بازی اش در اثری سینمایی به نام "مشمشه" توضیح داد: در چند روز گذشته در فیلم سینمایی "مشمشه" مشغول بازی بودم که تصویربرداری آن به پایان رسیده است. کار با شاهد احمدلو تجربه بسیار خوب و جذابی بود و مفتخرم به داشتن چنین تجربه ای که در مقابل دوربین او ظاهر شوم. برای درست بازی کردن نقشم تمام تلاش خود را کردم و امیدوارم تماشاگران راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به صدایی که شبیه صدای پدرش است آیا برای دوبله و گویندگی پیشنهاد داشته یا خیر، بیان کرد: پیشنهادات بسیاری برای گویندگی و دوبله داشتم اما علاقه من بیشتر بازیگری است تا دوبله و گویندگی، البته رادیو برایم بسیار محترم است و در فرصتی مناسب تمایل دارم در رادیو فعالیت کنم.

فرزند خسرو شکیبایی اظهارکرد: تمام آنچه که تا امروز به دست آورده ام و تمام رفتار و خلق و خویم را در مکتب پدرم یاد گرفتم. او بیش از اندازه در من جریان دارد و در من آمیخته شده است به این دلیل که ما همه اولین قهرمانی را که می شناسیم پدرمان است. من سعی کردم هر آنچه را از پدرم آموخته ام در رابطه هایم اجرا کنم و آدم ها هم به شکل عجیب و غریبی به شکرانه اینکه پدرم آدم درست و موجهی بوده است با من رفتار می کنند و خدا را شکر می‌کنم که به دلیل شخصیت و جایگاه پدرم به من احترام می‌گذارند.

وی در ادامه تاکید کرد: من باید طوری رفتار کنم که روزی این احترام را از آن خود کرده و رابطه هایم را پایدار کنم اما این به معنی آن نیست که بشود از آن‌ سوء‌استفاده کرد. من برای بازی در هر پروژه ای که حاضر شده ام چندین بار تست داده ام.

شکیبایی خاطرنشان کرد: در سینما نمی توانم با اعتبار پدرم جلو بروم و این کاملا مشخص است که اگر نتوانم خودم را ثابت کنم باید از این عرصه بروم.

منبع: میزان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!

به گزارش "ورزش‌سه"، خوشه طلائی ساوه که با چالش های زیادی از ابتدای نیم طی سال‌های اخیر مواجه بوده، در نیم فصل با تغییر کادر فنی و استفاده از خسرو حیدری به عنوان سرمربی جدید به مشهد کوچ کرد، اما با بازیکن سابق استقلال و تیم ملی هم شرایط تغییری نکرد و حیدری هم به دلیل مشکلات مالی و ساختاری تصمیم به استعفا گرفت.
پس از جدایی خسروی حیدری، پرویزی مالک باشگاه ایمان رزاقی راد را به عنوان سرمربی جدید خوشه معرفی کرد، اما این چهره هم نتوانست کاری از پیش ببرد تا نماینده ساوه که این روزها در مشهد حضور دارد، با کسب 15 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی مسابقات باشد.

پیش از جدایی ایمان رزاقی راد، محمد حسینی به همراه خداداد عزیزی به کادر فنی خوشه اضافه شده بودند که حالا با کنار رفتن رزاقی راد وظیفه فنی تیم به محمدحسینی سپرده شده است.
حالا باید سیدمحمد حسینی در حالی که رضا ناصحی و احمد خرمالی او را به عنوان دو مربی باتجربه همراهی خواهند کرد، چه عملکردی در مسئولیت جدید برجا می‌گذارند و آیا می‌توانند خوشه را از وضعیت بغرنجی که در آن گرفتار شده نجات دهند یا خیر.
گفتنی است حسینی پس از وحید کلهر، فرشاد کرمی، خسرو حیدری و ایمان رزاقی راد پنجمین سرمربی فصل خوشه طلایی به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد آخرین سال حضورش در لیگ دسته اول را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟