Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، فاطمه لطفی، امروز 3 اردی‌بهشت در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک ضمن تسلیت رحلت عالم جلیل القدر مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، گفت: امام جمعه فقید شهر آبیک به تمام معنا پیرو ولایت فقیه بود و با داشتن صداقت در کلام مبارزی نستوه بودند و در مقابل ظلم هیچ‌گاه سکوت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک افزود: ایشان به عنوان پدر معنوی حوزه عملیه و امام جمعه شهر آبیک پدری مهربان، بسیار شجاع و نترس بود و اسلام در اولویت زندگی و کاری ایشان قرار داشت.
وی در ادامه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» بیان کرد: سنت حسنه نامگذاری سالها که توسط رهبر معظم انقلاب انجام می‌گیرد به راستی بستر تحولی بزرگ در عرصه اجتماعی بوده واین نامگذاری‌ها متناسب با نیاز و یا یک ضرورت در نظر گرفته می‌شود.
لطفی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی راهبردی است که همه مردم کشور باید آن را در سال 1397 پیگیری کنند تا چرخ بنگاه‌های کوچک و متوسط بیشتر به حرکت دربیاید و شکوفایی اقتصادی را برای کشور حاصل کند،این امر قطعا می‌تواند اشتغال زایی را برای جوانان کشور در پی داشته باشد.
استاد حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: مردم وظیفه دارند هنگامی که به بازار مراجعه می‌کنند در صورت وجود جنس ایرانی از آن استفاده کنند و اولویت خود را جنس خارجی قرار ندهند و این را بدانند که همین خرید جنس ایرانی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.
وی اظهار کرد: روشن است که این مردم هستند که می‌توانند با حمایت فراگیر خود از کالاهای ایرانی و تولید ملی به کمک رونق و پویایی حوزه اقتصاد بیایند،چرا که حمایت از تولید ایرانی یک رفتار عقلانی است وباید در جامعه این اصل را نهادینه وترویج نماییم.
مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی رونق اقتصاد و رفع مشکل بیکاری را به دنبال دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند