Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:04:20 GMT

برپایی اولین جلسه‌ی شورای صنفی نمایش در سال جدید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۸۲۶۸

برپایی اولین جلسه‌ی شورای صنفی نمایش در سال جدید

نخستین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۹۷ با اعضای جدید برگزار شد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: در این جلسه که با حضور مدیرعامل خانه سینما و مدیرکل سینمایی حرفه‌ای تشکیل شد؛اعضای جدید شامل محمد احمدی و محمود رضوی (تهیه‌کنندگان)٬ بیژن امکانیان (نماینده کانون پخش کنندگان)٬ محمد قاصد اشرفی، غلامرضا فرجی و محمدرضا صابری از صنف سینماداران حضور داشتند و کانون کارگردانان قرار شد تا هفته آینده نماینده خود را اعلام کند، به همین دلیل برای تعیین رئیس شورا هم رای‌گیری انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

او با اشاره به اینکه همایون اسعدیان هم به نمایندگی از کانون کارگردانان در این جلسه حضور نداشت، گفت: منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در این جلسه بر انضباط، رونق و وضعیت عادلانه برای همه فیلمها تاکید داشت و با اشاره به فعال کردن شورای عالی اکران گفت که به هیچ وجه نباید این جریان قطع شود، بلکه باید به جایی برسیم که برنامه ریزیها تداوم داشته باشد.

به گفته‌ فرجی در این جلسه همچنین درباره نظام نامه اکران صحبت و بر این موضوع تاکید شد که هر بندی از آیین نامه که نیاز به تغییر داشته باشد بررسی خواهد شد. همچنین با تشکر از مردم علاقه مند به سینما برای استقبال از فیلمهای نوروزی ابراز امیدواری شد که در سال ۹۷ حمایت مردم باعث رونق بیشتر سینما شود.

براین اساس؛ فرجی آمار فروش سال ۹۷ را ۴۵ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته بیش از ۵۱ درصد رشد داشته است. همچنین میزان مخاطبان امسال را چهار میلیون و ۶۸۹ هزار نفر دانست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و ۳۰۷ هزار نفر شاهد رشد بوده است.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به بالا بودن کف فروش فیلمها اکران فیلمهای روی پرده همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد