Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@20:39:05 GMT

توصیه ستاره سابق بارسلونا به نیمار

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۸۹۷۶

بسیاری از رسانه‌ها تابستان سال گذشته که نیمار بارسلونا را با قراردادی 222 میلیون یورویی ترک کرد، این کار او را به هدف خارج شدن از زیر سایه لیونل مسی و افزایش شانس خود برای درخشش در تیمی دیگر و بردن توپ طلا دانستند.

ریوالدو اما معتقد است پاری‌سن‌ژرمن جایی نیست که هموطنش را به مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال برساند و به نفع اوست که این تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سابق بارسلونا در گفت‌و‌گو با شبکه گلوبواسپورته برزیل گفت: من قبل از این هم به نیمار گفته‌ام که او می‌تواند بهترین بازیکن دنیا شود اما فکر می‌کنم که اگر او با ماندن در پاری‌سن‌ژرمن شانسی برای کسب این عنوان نخواهد داشت. او باید پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند.

ریوالدو افزود: من بازگشت او به بارسلونا را رد می‌کنم چون او قبلاً یک بار شانس خود را در این تیم امتحان کرده است و طبق اطلاعاتی که اخیراً از نزدیکان او دریافت کرده‌ام، فکر می‌کنم که او احتمالاً به رئال مادرید برود. به نظر من هم او واقعاً می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد.

با اینکه هنوز یک فصل از پیوستن نیمار به PSG  نمی‌گذرد شایعات فراوانی درباره جدایی او از این تیم مطرح می‌شود هرچند با توجه به عدم وجود بند فسخ در قرارداد او، جدایی‌اش از پاریسی‌ها بسیار سخت به نظر می‌رسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی فوتبال برزیل رئال مادرید نیمار ریوالدو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز در جریان دیدار پاری سن ژرمن برابر دورتموند در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شد و نتوانست بازی را ادامه دهد و زمین بیرون رفت.

ساعتی پس از پایان بازی بود که اعلام شد این بازیکن به دلیل پارگی رباط صلیبی چندین ماه از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب فرصت حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ را هم از دست داد.

این اتفاق بسیار تلخی برای این ستاره فرانسوی بود که پیش از این هم مصدومیت‌های طولانی مدتی را تجربه کرده است و حالا به نظر می‌رسد که بار دیگر باید مدت زمان زیادی را صرف روند درمانش کند تا بتواند باز هم در ترکیب پاری سن ژرمن و تیم ملی کشورش به میدان برود.

تئو هرناندز که برادر او است و در حال حاضر برای میلان توپ می‌زند با انتشار پیامی خطاب به این بازیکن نوشت: «زندگی دوباره در حال امتحان کردن او است، برادرم. با تمام وجود از تو حمایت می‌کنم و روحیه‌ات را می‌شناسم، بنابراین تو قوی‌تر بازخواهی گشت، مثل همیشه. همیشه با تو هستم، برادرم.»

دیگر خبرها

  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023