Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@00:40:45 GMT

اعتماد بی مورد دردسر ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۰۹۴۹۶

اعتماد بی مورد دردسر ایجاد کرد

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: اعتماد بی مورد برای صاحب کارت بانکی دردسر ایجاد کرد، اما پلیس فتا بلافاصله وارد عمل شده و عامل را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: اعتماد بی مورد به دوست برای صاحب کارت درد سر ایجاد کرد، ولی پلیس فتای شهرستان جوین در کوتاهترین زمان عامل برداشت غیرمجاز از عابر بانک را شناسایی و دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ مهدی غلامزاده خاطر نشان کرد: در پی شکایت مردی جوان مبنی بر برداشت به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی موضوع در دستور کار تیمی از پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با یکسری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط متهم را که از دوستان شاکی است، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک فرصت مناسب دستگیر کردند.  

سرهنگ غلامزاده یاد آور شد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله موجود به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت: شاکی به من اعتماد داشته و کارت  عابر بانک خود را در اختیارم قرار داده بود، تا کارهای بانکی  اورا انجام دهم.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین اضافه کرد: متهم در یک فرصت مناسب نسبت به فعال کردن  رمز دوم کارت عابر بانک اقدام وچندین بار به صورت اینترنتی از حساب دوستش برداشت کرده است.  
سرهنگ غلامزاده با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی توصیه کرد: به هیچ عنوان  کارت به همراه رمز بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.  

عامل تخریب یک دستگاه خود پرداز در شهرستان جوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جوین  گفت:  با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان جوین عامل تخریب یک دستگاه خود پرداز در سطح شهرستان جوین شناسایی و دستگیر شد.  
 سرهنگ غلامزاده اظهار داشت: در پی تخریب یکی از دستگاههای خود پرداز در سه مرحله  تیمی از ماموران امنیت عمومی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.  

فرمانده انتظامی گفت: با حضور مأموران در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد، فردی شبانه با سر و صورت پوشیده یک دستگاه خودپرداز که در داخل مغازه تعبیه شده است، را تخریب و از محل متواری شده است.  

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با یک سری کار اطلاعاتی و با استفاده از سرنخ ‌های به جا مانده،  عامل تخریب را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

 سرهنگ غلامزاده گفت:  متهم در بازجوئی های بعمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به تخریب شبانه دستگاه خودپرداز اعتراف کرد.  

فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی شهرستان جوین معرفی شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۰۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند